Gå til innhold

Gladmelding :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg og kona på ny UL, den tredje til nå *hehe'. Vi var akkurat 12+0, og har nå gått inn i andre trimester :)

Vi kunne ha utvendig ultralyd for første gang, og det var fantastisk det vi fikk se!! En sprell levende, nydelig baby. Nesten ferdig utviklet, med to armer, to bein, to hjernehalvdeler, tikkende hjerte, fjes!, profil og mye mer. Nå skjønner jeg hvorfor man går gjennom så mye som de fleste her inne gjør!!

Har en fantastisk gynekolog, og får god oppfølging som dere skjønner. Han målte lårbein, hjerne, nakkefold, lengde, m.m. Babyen var akkurat som han skulle være, for vi vet jo når den ble til :) Ikke noe unormalt ble funnet, og den beveget seg og hoppet rundt der inne. :)

Men det gøyeste av alt er at vi ikke trenger å si "den" lenger. For selv om det i de fleste tilfeller er for tidlig til å se kjønn, var det ikke akkurat noen tvil.. Babyen vår hadde baller og erigert penis *hehe*, pga varmen fra ultralydhodet ;) Fikk til og med bilder av "utstyret"!

Så vi skal bli mammaer til en liten gutt, og er lykkelige for det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende! Må være helt spesielt å se den lille tassen i full vigør der inne, med armer og greier. Og vips er dere over i 2 trimester og, det må vel føles godt, å ha nådd den grensa og han er fullt utviklet og :)

Skrevet

Så moro!

Jeg var på UL når jeg var 8+1, da så jeg en liten bønne. Fikk time igjen 1. september, da er jeg 11+5. Gleder meg veldig til å se den lille igjen :-)

Lykke til videre!

Skrevet

så koselig:) det er utrolig gøy når man begynner "å se" ting. all ære til de som klarer å la være å vite kjønn, men det hadde ikke JEG klart. dere må kose dere masse fremover. er en god følelse når man vet at alt er som det skal:)

god helg

Skrevet

Hehe, det var ikke akkurat sånn at vi kunne avstå fra å få vite kjønn ;) Når det stikker en liten ting rett opp mellom beina på ungen, så var han ganske avslørt!! Jeg gav min far et bilde av babyen, uten å si noe på forhånd, og han lo og pekte på "tassen", og skjønte det skulle bli en gutt :)

Skrevet

gurimalla er dere over i 2 trimester allerede? dette har gått sååå fort :-)

så hyggelig at dere skal få en sønn og at alt står bra til med han :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...