Gå til innhold

hva har dere i vogna..

Anbefalte innlegg

Skrevet

til 5 mnd gammel baby?

Jeg har en tynn pose bare jeg..og kler på henne en hettejakke og lue..hun blir ikke kald verken på hender eller i ansiktet.( nå har det kanskje vært en 14 grader ell mer..)

Men de jeg kjenner har sånne enorme dyner i vogna, ser jo knapt ungen om man kikker til og med.. er det vanlig? har jeg for lite på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kun teppe (helse ell fleece) eller dyne hvis det er skikkelig grått å kaldt. han er snart 5 mnd.

Skrevet

jeg har en på 3 mnd da. jeg bor ibergen og har den siste uken brukt et ullteppe. han er god og varm. da har han på seg en body, bukse, sokker og en strikke jakke eller noe og lue da... ligger på saueskinnet også.

men om det blir kaldere nå så tror jeg at jeg kommer til å ta på han dynen

Skrevet

Jenta vår er eldre, men vi har hatt det same i vogna sidan ho vart fødd i november: Lemmeskinnspose. No i sommar har den sjølvsagt vore bretta ut slik at den berre er som eit skinn. Så har ho hatt på seg tøy og ev. teppe etteer været. På dei varmaste dagane har ho berre hatt bleie på, i dag blir det body, strømpbuke og hue/skaut/solhatt. Og så tar eg med eit tynt ullteppe til å legge over ho når ho sovnar.

Skrevet

Vi har kun et fleeceteppe over nå. Har på seg treningsdress og sokker. Hvis det er kjøligere tar jeg på ekstra jakke, tyn lue og tøfler. 8mnd.

Skrevet

Har vår/høst pose med lammeskinn inne. Han ligger oppi der uten ytterklær og lue. Bare vanlige klær. Så bretter jeg opp/ned overtdelen på posen ettersom hvor varmt/kaldt det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...