Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg trenger hjelp til guttenavn... Har mange jentenavn jeg liker, men finner liksom ikke det perfekte guttenavn. Bortsett fra Nikolai, men det kan vi ikke bruke. Liker Andreas, men det passer ikke til etternavnet som begynner på S. Tenker litt på Fredrik eller William. Noen som har noen gode forslag?
prebs Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Eline er kjempefint! Jeg synes Fredrik er finest av dine forslag, og det passer bra med Eline.Ellers: Henrik Bendik Peder Jørgen Jacob Christian Simen Martin Jesper
prysseluskan Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Jeg henger meg på forslagene over, særlig Jørgen og Henrik!
Vannmann35 Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Første jeg tenkte på var Oskar - Eline og Oskar :-) Ellers synes jeg disse klinger bra sammen: Eline og Håkon Eline og Jacob Eline og Henrik Eline og Martin
Frustrert76 Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Eline er kjempefint:)Nikolai er også kjempefint,synd du ikke kan bruke det da.kan j spørre om grunnen til det?syns Erik passer litt til Eline:)Eller kanskje Herman og Eline?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå