Gå til innhold

Tøff oppstart i barnehage og jobb....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår begynte i barnehagen på tilvenning i forrige uke. Tilvenninga gikk fint men i uka her var det verre....han har full tid og er 10 mnd..Problemet er at det er for lite ansatte på avdelingen pga sykdom..har fått inntrykk av at det går ut over sønnen min...den ene dagen kom han hjem i andres klær-en annen dag var han utsultet-en dag ringte de å sa at han måtte hentes pga for lite bemanning-og sist men ikke minst..han har ikke tiltro til assistentene som jobber der..han godtar dem ikke..Bare de som er mer erfarne som jobber på andre avd..han hylskriker hver gang vi forlater/henter ham..Synes dette er kjempetungt!.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, dette hørtes ikke bra ut, ikke noe gøy når det blir sånn.

Men jeg syntes det var veldig rart å be dere hente han pga. for lite bemanning, det er da langt i fra deres problem skulle man tro ? Da må de vel sette inn vikarer e.l ?

Man betaler jo for plassen så...

Vi har også en her som snart er ti mnd, han begynte forrige uke. Det har gått veldig greit med han, han gråter når jeg leverer han, men de sier det går over etter et min.

De er riktignok veldig flinke med de minste i min sønns barnehage og det er jeg glad for.

Men du kan ikke ta dette opp med styrer da ? Prøve og løse problemene sammen med han/ho ?

Er det en stor barnehage ?

Skrevet

Hei

Ja jeg må ta meg en prat med ham..Ordner seg sikkert, men jeg synes det er veldig synn at det skal være sånn--............

Skrevet

Visst er det synd, det burde absolutt ikke skje. Er ikke noe artig å sende de små så tidlig i barnehagen i utgangspunktet og det blir hvertfall ikke bedre visst man føler de ikke blir tatt godt nok vare på !

Lykke til, håper det ordner seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...