Synnøve_Solbakken Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Har prøvd p-ring, verste jeg har prøvd. Jeg fikk den ikke til å sitte som den skulle, skled bare ned, og jeg fikk sopp av den. MEN vet flere som har vært veldig fornøyde også, så kanskje verdt et forsøk. P-plaster har vel hatt litt økt forekomst av blodpropp, så hadde ikke villet hatt det. Vet ikke om det stemmer med det plasteret som er på markedet nå. Hormonspiral har jeg likt best.
Stina <3 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg kan ikke annet enn å skryte av plasteret Har hatt det i snart to år og er kjempe fornøyd Bytter en gang i uken og kan "hoppe over" mensen hvis det er ønskelig
Pocoyoツ Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg brukte p.ring mellom graviditetene og var superfornøyd! Syns den var lett å plassere og slapp å huske på den fordømte pillen hver morgen. Dersom jeg ikke orket å ha mensen satte jeg bare inn en ny ring umiddelbart. Jeg fikk sparsom mens i den ring-frie uka. Hadde heller ingen bivirkninger.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Jeg har brukt p-ringen før:) Var superfornøyd, og kommer nok aldri til å bruke noe annet enn den hvis jeg skal ha hormon-prevensjon! Har ingenting negativt å si om den faktisk.... Bortsett fra at man _kan_ glemme at man har den i da. Derfor hadde ejg alltid huskelapp på telefonen om når den skulle tas ut/inn. I pakken følger det også med klistremerker man kan klistre på kalenderen. Hadde blått klistremerke den dagen man skulle sette inn ny ring, og hvitt den dagen man skulle ta ut en ring;) (hvis ikke det var motsatt da.. hehe)
*Minnie Mus* Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 har brukt plaster og resultatet av det er en gutt på 2,5 år hehe. Kunne heller ikke hoppe over en mens, mensen kom samme om jeg satte på nytt plaster el ei. Noen ganger før det også. kjipt... aldri mer... plasteret lagde dessuten stygge merker, dvs tapen var vanskelig å få av...
Gjest Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Eneste negative jeg kan si om p-ring (regner med det er nuva ring det er snakk om) er at den var i veien under sex. Vi måtte ta den ut...og det passet ikke meg. Så den hadde jeg ikke lenge.
m-mamma Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Skal hvertfall aldri ha p-ring mer. Fikk sopp av den!
skogsmusa Skrevet 15. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2008 Hmmmm. at det ikke kan finnes noe som alle blir fornøyde med! Rart det der gitt... Har en del plager med sopp selv... Så det kan jo bli spennede å se hvordan det blir hvis jeg begynner med p ring... Men jeg har litt lyst til å prøve.
m-mamma Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Jeg hadde også en del plager med det før, ble mye verre med ring. Men det trenger det jo ikke bli for alle da.
Scorpiogi Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 har og brukt p-ring, var strålende fornøyd, rent bortsett fra at jeg aldri har hatt så mye sopp og kløe som da. fikk sopp, og klødde sår på meg i tillegg, det var sørgelige tilstander i "underetasjen" da ja!
skogsmusa Skrevet 15. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 15. august 2008 Men da sluttet du? Hva gikk du i såfall over til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå