Nullenusken Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Kroppen min er i totalt opprør.... Jeg er på dag 18 i syklusen min, og har gått på pergo denne måneden. Jeg hadde eggløsning på søndag eller mandag (bekreftet hos gyn) og nå er kroppen i opprør... Jeg går rundt med mens-liknende smerter som kommer som små stikk, sentrert rett over "hårlinjen", har masse utflod, er UTROOLIG trøtt, og tror jeg har hatt en liten blødning i dag, siden truseinnlegget plutselig var blitt rosa... Kan jeg endelig ha klart å bli gravid??? Kan det være festesmerter/festeblødning det jeg har????? Jeg tør ikke håpe, tør ikke tenke..... Er i pp 26 nå, så orker ikke bli skuffet mer.... Gyn har lovet oss tidlig ultralyd for å få se hjertet hvis vi klarer det nå... VIL se det lille hjertet som slår!!!! Noen som har opplevd det samme som ER gravid? eventuelt noen som har opplevd det samme uten å være gravid?? Føler meg litt "lost" her nå...
Dodlimammatil2 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hei :-) Da jeg gikk på pergo hadde jeg en slags boblende følelse fra eggøsning til ventet mens. Jeg fikk også mye utflod men det husker jeg ikke om kom så tidlig etter eggløsning mmmmmm. Og jeg ble gravid. Så ikke mist håpet helt enda, masse lykke til :-) her er litt babystøv for sikkerhetsskyld ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Nullenusken Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 *ruller meg i mest mulig babystøv*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå