Alvepia *happy mum* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 må bare får ut litt, har liksom ikke så mange andre å gå til å prate nå. samboer er på havet i går skreik æ leeeenge, så fotvila over at mensen ikke kommer som jeg sist husker å hatt FØR 20 juni en gang. bestemte meg får å ringe tromsø i dag å forklare saken, å hva jeg skulle gjøre. jordmoren fortalte at hun skulle ordne alt av papirer å resepten på medisiner for fryseforsøk i dag, å sendt det avgårde på mandag. så kunne jeg starte med dette når jeg fikk mensen nå i stede for å vente til neste mens som var planen.. JIPPIIIIIIII, ble så gla å så skjelven, endelig skulle vi igang igjen. da kunne den domme mensen bare vente med og komme slik at jeg fikk medisinene først. meeen, 1 liten time etter å ha snakket med henne, joda ka som plutselig sier "plopp" i magen... der kom mensen:'( Lykken varte ikke lenge gitt... *URETTFERDIG* jaja, da må jeg vente likevel til neste mens som var planen da, men den mensen skulle jo snart stårr for tur hadde det ikke vært for dein jævla driten som albsolutt skulle være så forsinket....... jeg vet dette ikke er så mye å syte for, vi er jo i gang ijæn på neste mens.. gleder meg.... men jeg følte meg bare så elendig og trist når jeg liksom får den oppløftende meldingen men likevel får jeg slaget i magen.. syns dein jævla mensen kunne ventet te at jeg hadde fått medisinene i neste uke.... *snufs* ^ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, føler for å hyle å vræle altså...... men å se det positive e no at dein endelig kom.. så da vet man liksom mere enn tidligere....
Nøtt Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Du kjenner ikke noen som kan ha Progynova liggende? Hva med å spørre her...? Altså, det er jo bare snakk om fram til mandag. Hva med legevakta, kanskje de kan skrive ut en pakke til deg? Ta med bekreftelse på at dere er i forsøk.
Alvepia *happy mum* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 skal starte i morgen med medisiner hadde jeg hatt, så det er nok lite sannsynlig at jeg klarer å skaffe til i morgen. får bare ha tålmodighet.. har hatt det før, så 1 mnd fra eller til går nok bra men takk for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå