Mage igjen? *mistet i uke 10* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg har en jobb der jeg løfter ganske mye, og jeg mener å ha hørt at man bør være forsiktig med å løfte for tungt helt til det har festet seg... Når er det?
Maisa90 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 du skal være forsiktig de 12 første ukene.. det er da det er størst sjangs for at du kan miste fosteret. men du skal sjølsagt være forsiktig med å løfte tunge ting hele svangerskapet.
Gabriellamor Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Det befruktede egget fester seg ca 5-7 dager etter eggløsning.
Vil Skrevet 27. august 2008 #4 Skrevet 27. august 2008 Jeg vet ikke konkret om løft, men jeg vet at for eksempel endel mageøvelser er forbudt fra og med 2. trimester, som for eksempel sit-ups. (mens andre mageøvelser er anbefalt). De første månedene er det ikke så farlig...
lillejenta2 Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 HÆ? situps er jo ikke forbudt! Det er kanskje noe av det dummeste jeg har hørt!
Kongeørna Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Du verden... Det som er liv laga sitter! Uansett hva man finner på!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 nei ta d me ro,legan sei at di første 3mnd så må en ta d me ro!! ville ikkje anbefale sit-ups akkurat...åsså e d vel ikkje akkurat d en tenke på når en e gravid,e d vel.... ? GravidMage e fint!! Mista baby i mitt første svangerskap 5mnd på vei..så lærte mæ å ta d me ro i mitt andrre svangerskap...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå