Gå til innhold

forliggende morkake

pepperrota

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg begynte å blø for noen dager siden,men alt bra med barnet heldigvis...Men legen på ultralyden sa at morkaka ligger foran livmora og at det ikke var bra....Er det noen som vet noe om det,hva må passes på.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde forliggende morkake og måtte ligge fullstendig i ro i 9 uker! Rart at legen ikke informerte deg mer om dette. Det kan bli veldig kritisk siden det kan bli problemer med å få stoppe blødningen hvis du først begynner å blø .Morkaken ligger altså ikke foran livmoren men foran limorhalsåpningen. Den trekker seg i de fleste tilfeller opp etterhvert som livmoren vokser noe som skjedde i mitt tilfelle. Jeg ville gått tilbake til legen og bedt om en grundigere undersøkelse og mer informasjon. Det er ikke kjekt med blødninger i svangerskapet..

Skrevet

takk for svar,,,jeg skal til tromsø på fostervannsprøve nå på onsdagen og kommer til å spørre dem om det jeg lurer på.....

Skrevet

Det går sikkert bra. Ta det litt med ro da til du får en ny sjekk så du ikke risikerer ny blødning. Lykke til og la oss få høre hvordan det går videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...