pepperrota Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 jeg begynte å blø for noen dager siden,men alt bra med barnet heldigvis...Men legen på ultralyden sa at morkaka ligger foran livmora og at det ikke var bra....Er det noen som vet noe om det,hva må passes på.......
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg hadde forliggende morkake og måtte ligge fullstendig i ro i 9 uker! Rart at legen ikke informerte deg mer om dette. Det kan bli veldig kritisk siden det kan bli problemer med å få stoppe blødningen hvis du først begynner å blø .Morkaken ligger altså ikke foran livmoren men foran limorhalsåpningen. Den trekker seg i de fleste tilfeller opp etterhvert som livmoren vokser noe som skjedde i mitt tilfelle. Jeg ville gått tilbake til legen og bedt om en grundigere undersøkelse og mer informasjon. Det er ikke kjekt med blødninger i svangerskapet..
pepperrota Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 takk for svar,,,jeg skal til tromsø på fostervannsprøve nå på onsdagen og kommer til å spørre dem om det jeg lurer på.....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Det går sikkert bra. Ta det litt med ro da til du får en ny sjekk så du ikke risikerer ny blødning. Lykke til og la oss få høre hvordan det går videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå