mammamia<3 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Lillejenta mi har fått sopp i munnhulen. Hr ingen erfaring med dette - noen som har tips/råd til hva jeg kan gjøre???Hun har blitt PLUTSELIG urolig, kan det være dette som gjør det?
jente,jente, ? Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 jenta mi har også det... Fikk beskjed på helsestasjonen om å koke opp 1 dl vann og 1 t-skje bikarbonat. Vasker henne med det i munnen et par ganger daglig. Får se om det funker da... hehe..
marte88 Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 dattra mi har hatt sopp i munnen i 2 mnd nå, fått 3 ganger mycostatin mikstur hos legen, men hjelper ikke. Helsesøster sa at baby ikke merker noe til soppen. Har nå kjøpt molkosan på helsekost forettningen etter ide fra legen, venter spent for å se om det virker...
Sander&Martin Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Minstemann fikk sopp i munnen, og det ble så ille at han ikke ville spise... Måtte mate han med ei sprøyte i 2 dager før det ga seg. Fikk resept på noe som heter Diflucan og det hjalp med en gang.
Ulldott Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Vi ble kvitt det med farris. Smør puppen (hvis du ammer) og inni munnen til babyen.
mammamia<3 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 Tusen takk for mange svar :-) Tok kontakt med legevakten ikveld, der fikk jeg til svar at jeg skulle pensle inni munnen hennes med yoghurt...hun er jo bare 6 mnd - trodde ikke det var aktuelt med melkeprodukter allerede nå :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå