Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kjenner jeg graver meg mer og mer ned i negative tanker. noen som har noen solskinnshistorer om seg selv eller andre bekjente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. kjenner den følelsen ja, ikke noe gøy eller koselig... kan jo fortelle min historie... har prøvd å bli gravid i over 11år, mange nedturer på disse årene uff.. har hatt 4 ivf forsøk, 2 gravide men mistet.

Skulle nå i gang med vårt 5 forsøk men ble plutselig gravid på egenhånd ..))) så ikke gi opp, jeg har sagt til meg selv i mange mange år at den som gir seg har tapt, og i dag er jeg glad for at jeg har fulgt dette motto mitt .o))

Ønsker deg masse lykke til!!!

Skrevet

Les på tråden min, "hvor mange lykkes på første" så får du noen gode tanker på veien:)Masse lykke til:)

Skrevet

helt urtolig...etter elve år...Du må kose deg masse både med graviditeten og med den lille når den kommer:)

Ja den tråden var oppløfende. Er litt skummelt når man bare går å venter og egentlig vet veldig lite.

Skrevet

Hei

Jeg skjønner så inderlig godt hvordan du har det. Jeg har vært der du er nå maaaange ganger.

Men jeg har lykkes til slutt, etter mange runder å mye tårer og skuffelser.

Vi har hatt 10 forsøk.Forsøk som måtte avbrytes, egg som ikke kunne settes tilbake, graviditeter som endte i abort 3 ganger, men det beste av alt så har vi fått TO flotte barn etter alle forsøkene.

Jenta vår som blir 5 år i okt kom til å 5 forsøk, og gutten vår som ble 1 år i juni kom på 10 forsøk, så vi har strevd mye, men altså lykkes til slutt. Jeg gav opp mange ganger, men fant igjen troen på at dette skulle lykkes. Er så uendelig glad for at vi ikke gav oss.

Ønsker deg lykke lykke til videre, du skal se at en vakker dag er det du som skriver solskinnshistorier til andre.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...