ehtaner84 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 jeg har ammet nå i 8 mnd. virker som jeg går tom nå, gullet har begynt å våkne på natten. hun har sovet hele natten siden hun var 1 1/2 mnd. når hun har våknet på natten tidligere har jeg gitt henne mer mat i løpet av dagen. dette har fungert veldig lenge nå, hun får pupp og brødskive m/pålegg om morgen, grøt til lunsj, middagsmat, og grøt og pupp til kvelds. legger seg kl 21 og våkner 8. men nå som sagt våkner hun rundt 2-3 på natta. gråter ikke, men våkner rett å slett. hun liker ikke mme, ikke i det hele tatt. jeg har prøvd alle typer som fins, fra apotek, butikk, og helsekost. med og uten maltekstrakt. hva gjør man da!!??? ringer på helsestasjonen og lurer på om jeg kan gi gullet kumelk, men NEI ikke talom. hva i helvete gjør man da da. jeg har kjøpt grøt som man skal blande med morsmelk, men hun kan jo ikke bare få vann som drikke...????? hjelp, noen?? hvordan avvendte dere puppen, og hva gjorde dere?? mme eller kumelk?? og når?? mvh DESPERAT
brooklyn Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 hvorfor våkner hun ? er hun sulten? hvis ikke, hvorfor kan hun ikke få vann å drikke? Det kan jo hende det bare er en fase og at den går over. når vi avvendte pupp til storesjefen, da var han 10 mnd og ville ikke ha mer, så fikk han mme til han var ett år, deretter prøvde vi med kumelk men det gikk ikke så bra, han fikk utslett og grønn skummende diare (ikke helt optimalt, nei..) vi gikk tilbake til mme, og han fikk det til han var halvannet år. etter det han han fått laktoseredusert. ..sukk..svarte jeg på noe av det du spurte om? Sikkert ikke..
LRMG Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Ikke noe galt i å prøve med vann - ved den alderen trenger de jo ikke egentlig næring om natten lenger, særlig ikke om hun spiser bra om dagen. Velling kan du kanksje også prøve. Men jeg ville kanskje tro det er noe annet som får henne til å våkne - tenner eller at hun nærmer seg et nytt utviklingstrinn som å sitte/krabbe osv. Ikke bare sult som vekker dem...
ehtaner84 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 prøvde å gi vann, men det ville hun ikke ha. ellers så er hun veldig flink til å drikke vann til alle måltider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå