Gå til innhold

Der tok hun smokken!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dette fortsetter... Ser at nå som smokken er i så våkner hun ikke helt når hun blir halvvåken, men i stedet sutter hun litt på smokken og sovner igjen :) Håper, håper at det skal bli lettere å få henne til å sovne nå, og at vi ikke må bysse med lillefingeren i munnen hennes eller la henne sovne ved puppen hver gang. Og kanskje, kanskje, hun sovner raskere etter nattmaten? I stedet for å være våken en times tid som må avsluttes med litt ekstra pupp.

Hun er 6 uker på søndag så det er kanskje litt tidlig at den skal ha en sånn effekt, men det er lov å håpe at det i alle fall blir litt lettere ;) Vi har nemlig problemer med at hun ikke skjønner at hun er trøtt, hun vil heller ha pupp selv om hun nettopp har spist godt, og er skikkelig utilpass ganske lenge før hun til slutt sovner, mens vi går, bysser osv. Problemet da er jo at soveperioden frem til neste gang hun er sulten blir så kort og hun får ganske lite søvn totalt sett, så kanskje nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du om hun tok smokken nå. Min tok først smokken 4mnd gammel(jeg ga aldri opp å prøve gi den). Det er 2uker siden nå og både legging og andre situasjoner går mye lettere nå(selv om han ikke bruker smokken mye, bare litt iblandt ved suttebehov.

Skrevet

.. og min tok ikke smokk før rundt 7 mnd ;) Da hadde jeg egentlig gitt opp hele greia for leeeenge siden. Men poof, der satt den gitt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...