Silje & prinsen<3 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Lager en liten prateside her, så vi kan følge hverandre, og prate litt.... Begynte på progynova i går. Godt å endelig være i gang igjen.. Muligens sette inn egg 29 August.. Er veldig spent, og håpe virkelig den sitter denne gangen:) *KLEM*
okeke Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 fryseforsøk her også, muligens innsetting 26.-29.aug (d får jeg greie på til mandag)
Nøtt Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hei dere. Spiser Progynova på 5. dagen. UL neste fredag, og regner med innsetting mandag eller tirsdag i uke 35. Denne ganga har jeg vært en del kvalm, særlig i går. Bedre i dag heldigvis. Noen av dere andre som får bivirkninger av Progynova? I tillegg er jeg til tider litt svimmel, veldig trøtt og veldig tørr i øynene. :-(
Silje & prinsen<3 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Merker ikke noe, men er jo bare på dag 2,så er vel litt tidlig endå Bli spennende å følge hverandre no denne perioden, så krysser vi fingrene for at det klaffer for oss alle:o)
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hei alle uke 35 jenter:-) Jeg henger meg på her jeg. Er igang med forsøk nr 2, ICSI i Porsgrunn. Forrige ble avbrutt så håper vi kommer i mål denne gangen og ihvertfall får satt inn egg. Veldig gøy med en liten skravletråd. Håper det blir en fruktbar høst for oss alle sammen. Lykke til alle sammen:-)))
Breletta Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Heisann:) Her tenkte eg eg skulle bli med ja.. Min andre dag på progynova idag. UL neste fredag. Skal ha mitt andre frys på st.olavs. Det andre gjekk ikkje så bra.... Vi satster på tredje babyen vi da:) har en icsi prins å ei icsi prinsesse.. Ellers er eg en gift 80modell:) Dette skal vi klare ilag jenter!!!
kosejent1 Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Jeg er også med i uke 35 gjengen:-) Begynte å spise progynova på tirsdag og skal på UL på mandag 23/8. Blir nok innsetting torsdag/fredag i uke 35. Dette er utrolig spennende har hatt 4 mislykkede forsøk i Porsgrunn så dette blir absolutt siste gang vi orker å gå gjennom dette.... Har sporadisk litt hodepine av progynovaen, men ellers ingen plager! Lykke til jenter, dere er super sterke!
Madam-mim Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Melder meg inn her jeg og:) Skal ha vårt siste forsøk på fryseforsøk i Porsgrunn nå. Har brukt opp alle icsi forsøkene i det offentlige, og innimellom de har vi hatt 2 avbrutte frys. Avbrutt pga tynn slimhinne begge gangene, så har ikke helt troen nå heller på at det går. Vi har 3 og 2 egg på frys, og det er så synd at vi ikke får satt de inn engang. 7 dagen på progynova nå, ul til fredag:)
Hvite due Skrevet 17. august 2008 #9 Skrevet 17. august 2008 Jeg er også en del av uke 35 gjengen...muligens sette inn egg 27 august...UL fredag 22. Dette blir vårt tredje forsøk og denne gangen blir det satt inn to egg:-) Det blir spennende og følge hverandre. Jeg håper at alle blir gravide!
♥ DAME Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Heisann ) Jeg skal sette inn egg i uke 35 ) Håper jeg får satt inn 2 egg ) Dette blir mitt 2 IVF forsøk. Satte inn 2 litt dårlig delte egg første gang, mistet i uke 5 ( Håper ikke det skjer igjen, var en utrolig vond opplevelse. Jeg hører forresten til på KK i Bergen. Masse lykke til alle sammen ))))
Raspberry Skrevet 18. august 2008 #11 Skrevet 18. august 2008 Hallo. Jeg regner med at det blir uttak den 25. Skal ha UL i morgen så da får jeg vel vite det. Gleder meg utrolig mye til å bli ferdig. Er mye mer plaget denne gangen (andre forsøk). Forrige gang satt jeg inn et perfekt egg, men det ville desvere ikke sitte. Kan jeg be om at de setter inn to egg denne gangen, eller gjør de bare det hvis de ikke har delt seg fint? Stå på jenter:)
Silje & prinsen<3 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2008 Mitt første forsøk satt de og bare inn 1 egg, som va perfekt, sa de, men det festet seg ikkje. Har også veldig lyst å sette inn 2 egg denne gangen. De har frose ned 2 egg, men i 2 "porsjoner"! Spurde en sykepleier på KK om det var muligheter¨å få sitte inn begge, ho mente det var en grunn for at de hadde gjort det på den måten, og det var pga kvaliteten på eggene! Men skal høre med legen og be om å få sitte inn begge 2!!! Men vet de er veldig strenge på det på KK Lykke til, håper det lykkes for deg denne gangen:)
Prinsesse*i*magen*nov'10 Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Jeg melder meg inn i uke 35-gjengen jeg også. Skulle egentlig sette inn egg denne uken, men dessverre var ikke slimhinnen tykk nok:( Var på ul på fredag, og den var bare på 3 mm. De økte dosen min på Progynova til 4 tbl. dgl, skal på ny ultralyd den 22. Håper slimhinnen er stooor og tykk da =) Flere som har vært borti liknende? Jeg tror at kroppen min ikke helt har skjønt alle hormonene etter 1. forsøk, for de 3 siste mens har vært veldig ustabile, opptil 12 blødningsdager!
okeke Skrevet 18. august 2008 #14 Skrevet 18. august 2008 var på ul idag og d blir innsetting tirsdag 26.aug ) kunne blitt allerede til fredag den 22.aug men da er jeg i London og d var ikke noe probl å få d utsatt 4 dager heldigvis de skal tine opp 2 egg så er veldig spent på om begge overlever
håperen Skrevet 21. august 2008 #15 Skrevet 21. august 2008 Hei, jeg vil også melde meg inn i uke 35 gjengen! ) Jeg skal på UL i morgen og håper på mange flotte egg! Da regner jeg med det kanksje blir innsetting 27. men det vil vel vise seg. Ser dere er mange erfarne damer her, så vi får håpe på en fruktbar tid nå da. Blir kjekt å følge dere! Dette er mitt første forsøk, så alt er nytt, så dere får unnskylde meg hvis jeg kommer med mange "gamle" spørsmål etter hvert.. ;o) Jeg er forresten i haugesund på sykehuset.. *klem*
håperen Skrevet 21. august 2008 #16 Skrevet 21. august 2008 Heisann Breletta! Så flott at dere har klart å få to stykker med hjelp!! Det er godt å høre Hvis det skulle klaffe for meg nå, så har jeg tenkt litt på hvordan det blir når vi vil ha barn nr 2.. Starter man på scratch igjen da med tre nye forsøk som blir dekket, eller hvordan virker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå