maggedutti Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 småen skal begynne i barnehage neste uke. hva slags tøy bør jeg kjøpe inn? regntøy vet jeg jo at jeg må kjøpe, men er det andre ting som er et must?
*mamma*til*markus* Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Det kan være forskjellig ifra bh til bh, men dette er det vi må ha med: bleier, våtservietter, hånkle tøfler eller sandaler. støvler, regntøy og evtvarme klær til å ha under.. 2-3 skift Tutekopp/flaske smokk evt vogn til å sove i... Men du får beskjed når dere møter opp hva dere skal handle inn... Så det er egentlig best og vete siden det er forskjellig ifra bh til bh. så du slipper og evt hanle noe du ikke trenger:)
Gothminister Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Vi trenger -bleier -innesko -skift av inneklær -regnklær,støvler evt tynn fleece dress under regnklærne -smokk -vogn og tilbehør til den.. Men første dagen du kommer,så kan du bare ta med bleier,innesko og klesskift.. evt uteklær hvis dere blir der slik att dere leker ute også..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 - Kan være kjekt med en mer "høstdress", litt tynnere enn regnklær, men vindtett og vannavstøtende. Reflex har en tynn dress som jeg er kjempefornøyd med til min 1 åring - Reima har ei lue/hatt som er vanntett. Veldig greit når de er ute i regnet. Hetta er bare i vegen - reservesmokk om barnet bruker det - spesiell rompesalve om barnet bruker det - goretex sko eller skinnsko som kan impregneres. Støvler er ikke så lett å gå i for de små i alle fall, og det er jo mange tørre dager eller bare "litt" våte/fuktige - tynne overtrekksvotter som ikke har for inni, eller bare veldig tynt for. Om det er fleece el så blir det ofte for tykt til å bruke for dem. Reima har også her en type som jeg syntes var veldig bra, og lang glidelås slik at det er lett å få på Håper det var litt nyttig. kanskje du kan bruke noe
wirre;o) Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 parkdress gummistøvler vanlige sko fleece dress til å ha under regntøy eller parkdress på litt småkjølige høstdager tøfler inneskift bleier sydvest er smaaart! liten ryggsekk til å ha matpakke og inneskift i når det er skittent og må byttes ut.- dra frem og tilbake liksom vi må ha med egen vogn til å sove i dyne og alt til den
maggedutti Skrevet 15. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2008 tusen takk folkens =) da blir det shopping imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå