Baby 20 mars ♡ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Mini er 4,5 mnd gammel og nå har han plutselig begynt å "skjelve/riste" litt (vanskelig å forklare) på slutten når jeg ammer han.. Det er i forbindelse med at han nesten har sovnet ved puppen. Jeg syns dette er litt ekkelt. Er det kanskje bare sånne rykninger man får i musklene når man sovner?? For med en gang jeg rører ved han eller sier noe stopper det og det varer heller ikke så lenge, kanskje toppen et sekund eller noe... Noen som har opplevd noe lignende dette....???
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Ja,jeg har opplevd det samme! Min er nå 10 mnd og gjør det fortsatt innimellom. Gjorde det fra han var nyfødt ca.. Tok det opp med helsesøster, og hun sa det var helt normalt! Mange babyer som gjorde dette. Er bare i forbindelse med at de holder på å sovne og da får de disse rykningene.. Så du kan nok ta det helt med ro Jeg syns også dette var ekkelt, men etter å snakke med hs roet jeg meg med det!
Baby 20 mars ♡ Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 må bare spørre jeg.. Hvordan var de rykningene hos deg, mamma86? Klarer du å beskrive det? Hos min er det som om det blir litt små kramper i musklene i skuldrene og nakken kanskje?? Vanskelig å beskrive dette her. Det er ikke kraftige bevegelser bare sånn skjelving på en måte, men allikevel guffent!
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Ja det er vanskelig å forklare, men det var sånn som du beskriver det egentlig... Spesielt hodet(nakken) å skuldrene hans rister... Virker som det er musklene! Ikke karaftige bevegelser,men bare litt lett skjelving som du skriver... Det er som regel i det han sovner å slipper taket på puppen,da kommer det! Så det er nok det samme det min gutt og din har Og jeg fikk iallefall beskjed om at det ikke var farlig! Det måtte til ganske store kramper for at det var noen sykdom eller no sa hs. Så det var heelt normalt sa hun:) Ja det er jo guffent når man merker sånn, er jo så redd for de små! Jeg ble skikkelig redd første gangen han gjorde det! Men er du utrygg så kan du jo bare spørre din hs også,men jeg fikk iallefall ganske klar beskjed:)
Shinyogsmåen Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 He he.. det høres akkurat ut som det min sønn gjør. Lurte på om han fikk frysninger av melken eller no.. Men det er når han tisser =) eller er ferdig å tisse
Mamma til verdens nydeligste:) Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 he he, ja da han tisser får han også sånne frysninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå