Linn og gullet Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Nå har vi gitt grøt i snart 1,5 mnd, men sliter fortsatt.. han vil ikke ha mer enn maks halv posjon(er 5,5mnd).. Trenger r'åd!!d
*3 gutter i hus* Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 ååå ja trenger råd jeg også,men min gutt er 6 1/2 mnd og spiser bare 2-3 skjeer...og de er ikkje sånne store toppa liksom....vil bare ha pupp,men vokser fint da...
Gjest Gul stjerne Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 ungene må jo ikke ha grøt. min likte det aldri, han fikk heller mer brød, fruktmos, middag. men har du prøvd grøt på glass? min liker den fra hipp.
Labambie Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Her er jenta 7 mnd, og vi er oppe i en heeeel smaksposjon!! :-) Så jeg har nok ingen gode råd å komme med. Har vel brukt 10000 kr på barnemat snart... Også liker hun fiiint lite av det. Det løsna litt med grøten da vi hadde i maaaase fruktmos. Men hun liker bare 2-3 sorter der også selvsagt.. Men den røde fra Hipp som er jordbær, bringebær og eple fra 6 mnd, den er poppis i grøten. Men det er fortsatt lite altså.Fruktmos med fullkorn fra Hipp er også grei, vi gir den istedet for middag. Hun liker ikke middag iallefall.. Skal til ekstra time til hs nå om noen uker for å sjekke litt.. Men lykke til, det koster penger og tårer å finne frem til noe de små liker.. (har forresten drevet med tilvenning siden hun var 4 mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå