Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Datteren min var 2 mnd i går. Hun har hatt kolikk og skreket mye, så har gått og båret på henne og "humpet henne" mye til sent på kvelden.. Nå har jeg sluttet å drikke melk/ spise melkeproduketer og hun har blitt kjempefin!! Hurra for det! Flere av venninnene mine har veldig rutiner med sine babyer, de sover og får mat til faste klokkeslett. Har jo vært umulig så lenge jenta vår hadde kolikk, og dessuten syntes jeg det har vært litt tidlig. Men tenkte å prøve litt nå.. Hadde jo vært fint med litt kveldstid alene med pappan.. Dere med ca. like gamle babyer, hvordan er rutinene? Jenta vår har til nå lagt seg samtidig med oss i 23-24 tiden og fått pupp. Og så sovet i egen vugge til ca. 03 hvor hun har fått pupp og blitt liggende ved siden av meg i vår seng. 06- pupp og 09 pupp og da stå opp. Nettene er ganske like. Dagen er mer uten struktur.. Noen tips til oss? Vi prøver å la det gå 2 timer i mellom hver amming, selvom hun gjerne vil ha oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå