Gå til innhold

Lurer på noe ang softbag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bruker man det og hvorfor?

Blir det brukt i bagen på f.eks en simo-vogn?

Er det for å lettere flytte barnet uten å måtte ta det opp?

Mye man lurer på som førstegangs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har softbag til en Teutonia vogn, den er helt genial. Vi har 2 trapper opp fra der vi parkerer vognen, så da tar vi med oss softbagen fra vognen og bærer småtten opp trappen. På den måten så vekker vi han ikke, og så kan han fortsette å sove etter vi har kommet hjem.

Med softbag, så har en kun den. Altså en har den ikke oppi en hardbag, på teutonia blir den plassert i sportsvogn innsatsen, og når barnet skal sitte i spostsvognen så kan bagen bygges om til en vognpose.

For oss som fikk barn i mai, så passer det utmerket at den kan brukes i vinter. Men har hørt flere si, i hvert fall med Teutonia vognene at softbagen er flott om vinteren da den er veldig lun og varm. Er forøvrig kjempe fornøyd med vår Teutonia.

http://www.teutonia.de/index.php?id=732

Skrevet

Vi brukte softbag i teutonia vogn på vinteren, la softbagen rett inn i sportsdelen og hadde stormtrekk over, dette gjorde vogna god og lun!

På våren tok vi bare av stormtrekket og brukte den som vanlig bag, og skal gjøre den om til fotpose til vinteren igjen!

Vi kjøpte softbag fordi den er lettere enn hardbagen jeg hadde, pga mine ryggproblemer og fordi den er lun, det var også litt tilfeldig at vi kjøpte softbag, var den som passet best til vogna syns jeg, ville ha kombi, jeg hadde heller ikke peiling som førstegangs...:-) og følte jeg hadde litt flaks med akkurat softbag valget, hehe...

Man får nok ikke plass til softbagen oppi en simo bag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...