♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Jeg vet det nærmer seg testedag for deg nå. Den korrekte dagen er vel mandag,men er kanskje mulig du tester før.Ville bare sende mine beste ønsker til deg. Jeg håper virkelig det er din tur til å oppleve den positive testen nå. LYKKE TIL ! Klem fra
LykkeligSomMamma Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Ja masse lykke til! Hvordan har du det?
Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg er med i heiagjengen, og krysser fingre og tær:))
Emiliten Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Kjære Chaiemae! Tenker masse på deg og håper håper HÅPER at du tester positivt nå og at i hvert fall ett eller to av dine små spirer karrer seg fast inne i magen din! Lykke til!!!!! Håper du ikke har det alt for ille i disse siste dagene før testing:-)
Chaiemae Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Takk for lykkeønskninger ) Er på rugedag 12 i dag og planen er å ta blodprøve på mandag. Tror nok jeg også kommer til å snikteste i morgen tidlig sånn at jeg har hele søndagen å grine på dersom den er negativ. Magefølelsen er veldig blandet så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Har hatt svake menssmerter en uke nå og i morges var de mye sterkere og da var jeg sikker på at dette ikke går. Nå har de gått bort igjen så jeg vet ikke helt jeg. De tre ovitrellesprøytene som jeg har tatt gjør jo at jeg ikke kan teste tidlig. Håper på positivt resultat men forbereder meg på at det nok en gang blir negativt.
Raspberry Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Lykke til!! Denne spenningen er jo ikke til å holde ut. Hva er grunnen til at du har tatt tre ovitrelle? Jeg trodde det bare var en som skulle til.
lita78ღ Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Kjære Chaimae Signerer på denne tråden jeg også. Krysser fingra for positiv test i morra!
Chaiemae Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 Det er ikke den ovitrellen som jeg tok som egggløssningssprøyte jeg snakker om. Tok tre halve i tiden etter innsetting. Dette gjør man for å lure kroppen til å tro den er gravid sånn at den ikke støter bort eggene.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Lykke til med testingen :-) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. august 2008 Jeg er virkelig spent for deg Chaiemae, og håper mandagen gir deg gode nyheter. Prøverør er ofte tøffe tak for mange av oss, men de fleste av oss har en partner å dele det med. Likevel klager og syter vi ofte... Du har stått av for alle påkjenningene alene,så derfor håper jeg du skal slippe flere runder nå. Jeg xxxxxxxxx fingrene for at det er din tur denne gangen! Klem fra
Emiliten Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 God morgen, Chaiemae!! Håper dette virkelig blir en god morgen, håper du sitter med en positiv test i hendene dine nå snart!!! Jeg er helt enig med Vilsågjerne: du er inponerende som klarer dette på egen hånd selv om du forhåpentlig har mennesker rundt deg som støtter og oppmuntrer. Nå MÅ det være din tur til å lykkes!! Krysser fingre, tær, ben, armer for at den sitter nå!!!!! Stor klem fra Emiliten:-)
LykkeligSomMamma Skrevet 17. august 2008 #13 Skrevet 17. august 2008 Hei hvordan går det Chaiemae? Håper du sitter med positiv test:)
Chaiemae Skrevet 17. august 2008 #14 Skrevet 17. august 2008 Jeg orket ikke å gå på apoteket for å kjøpe test i går så jeg har faktisk ikke testet. Bor rett ved det døgnåpne apoteket ved legevakta så jeg kan egentlig gå å kjøpe nå. Er vel egentlig ganske sikker på at dette går rett vest så jeg kommer nok bare til å dra og ta blodprøven på Fürst i morgen tidlig. Da får jeg svar samme dag. Har veldig mensmurringer så dette lover ikke godt.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #15 Skrevet 17. august 2008 Satte ikke du inn 3 egg? Om jeg ikke husker helt feil? Minst ETT av dem burde jo ha overlevd da Skal se mensmurringene kommer av en liten spire...eller to.... eller tre LYKKE TIL med blodprøven i morgen!
Chaiemae Skrevet 17. august 2008 #16 Skrevet 17. august 2008 Jeg satte inn 3 ja, men har jo gjort det tidligere også til ingen nytte.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. august 2008 Hei Chaiemae. Det eneste svangerskapsrelaterte symptomet jeg vet, som ikke like gjerne kan være hormontilført,er mensmurringer. Jeg håper og tror at du skal lykkes nå,og krysser alt jeg kan for deg ! Klem fra
Chaiemae Skrevet 17. august 2008 #18 Skrevet 17. august 2008 Håper du har rett. I morgen vet jeg det i allefall.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 18. august 2008 Nå har du vel svaret snart....
Emiliten Skrevet 18. august 2008 #20 Skrevet 18. august 2008 Hvordan går det for deg, vennen?? Er så spent. Det MÅ gå denne gangen!!! Lykke til igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå