Gå til innhold

Hva har dere i vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vognen har jeg en tynn madrass som fulgte med når jeg kjøpte vognen, også har jeg et helseteppe over.

Hun er såpass liten og lett at hun ikke merker noe til at det blir for hardt, mener jeg.

Her om dagen ble jeg fortalt at det er alt for hardt og jeg bør kjøpe et lammeskinn som jenten kan ligge på.

Greit når det blir kaldere ute, da ligger jo hun i sovepose, men ikke nå når det er minst 15 grader ute.

Når finner dere frem soveposen?

Hva har dere under de små når de ligger i vognen?

Hun er 1 måned gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Madrassen i bagen er mer enn nokk, vi bruker kun laken oppå dette. og så bruker jeg dyne eller teppe etter været.

Skrevet

Vi bruker også bare madrassen som fulgte med vognen, og bruker teppe® avhengig av været... Hun veier jo så lite ennå så tror ikke det er noe problem. Men vi kjøper nok saueskinn til vinteren.

Ellers synes jeg det kan være litt vanskelig å vite hva jeg skal kle på henne i vognen. Foreløpig ligger hun bare i "inneklær" under teppet - dvs- body og bukse. Men nå som det begynner å bli litt kaldere bør jeg kanskje ta på henne en tykkere jakke også...

Skrevet

Madrassen i vognen er tynn, ca 2 cm. Jeg trykker lett på madrassen og da kjenner jeg bunnen på vognen. Dere mener at det holder? Ja, det gjorde jeg også, men nå er jeg litt usikker.

Skrevet

det holder det. Hadde det ikke vært nok, hadde de vel laget tykkere madrass?? Men viss du er redd for at det ikke er nok, så er det jo sånne froteflis å få kjøpt. Selv har jeg et stort badehåndkle som er bretta. (men det var helst for at hun gulper en del, og det er lettere å skifte håndkledet enn å vaske trekket

Skrevet

Ja, der har du et godt poeng. :-)

Skrevet

Siden jenta vår ble født i slutten av feb lå hun på saueskinn både i seng og i vogn inntil sommeren kom. Da jeg skulle pakke saueskinnet vekk nektet hun å ligge i vognen uten (skrek helt ukontrollert) -sikkert fordi madrassen var så tynn og hard i forhold til hva hun var vant til. Vi kjøpte da en skikkelig madrass til vognen,de fås overalt i barnebutikker, og har ikke hatt problemer siden. Vi har også en stor bagvogn som hun skal bruke leeenge, så syns ærlig talt hun fortjener å ligge deilig og behagelig :-)

Hun er forresten 6 måneder nå, og begynner jo å bli tung også. Bless

Lykke til

Skrevet

Laken på madrassen som fulgte vogna. Saueskinn oppå det. Og over seg har han dyne eller helseteppe( ettersom hvor varmt det er ute). Slik har vi hatt det siden han ble født i april.

Skrevet

Madrass er helt ok det.

Tulla vår er 7 mnd og sitter/ligger i sportsvogn. Har lammeskinn under henne, begynte med det forrige dagen for noen dager nå har vært litt kalde. Dyne eller teppe over henne.

Skrevet

Helseteppe. Jeg vet hun sier ifra hvis hun ligger vondt! I trilla bruker vi ingenting. Jo mer man putter nedi vogna, jo tettere blir lufta nedi der også.

Skrevet

Når vi brukte bagvognen var det bare madrassen som fulgte med vi brukte med laken oppå. Nå går det i sportsvogn og den har vi ingenting i, kun en sann flanellsak om det er varmt. Da vognen er sort og han rant nesten bort....

Skrevet

Det har vi også. Lammeskinn under og helseteppe oppå baby har vært supert i sommer. Framover blir det dyne og /eller ullteppe.

Skrevet

vi har saueskinn. det er jo kjempe deilig for dem å ligge på. i tillegg er det varmeregulerende. så de skal ikke svette når de ligger på det... så like bra i -15 grader som i +15 grader

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...