Prinsemammaen Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Noen som har erfaringer? Og hva er prisen de forskjellige stedene?
St.Sunniva Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Ville ikke valgt Majorstuaklinikken iallefall..Fått veldig dårlig omtale både da jeg var gravid for 2 år siden, og nå i det siste. Den andre kjenner jeg ikke noe til. Reiste til Ultralydinstituttet på Nøtterøy jeg, og ble kjempefornøyd :-)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 jeg var på Osloakutten jeg, ligger ikke langt unna rådhuset. Der var de veldig hyggelige i allefall
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Oslo city legesenter har ikke dette tilbudet lenger. Ringte de for 4 mnd siden ang dette
Prinsemammaen Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 Så rart! Jeg ringte dem for 2 måneder siden for å bestille time til nå, men de sa jeg måtte ringe nærmere august, for de hadde ikke satt opp timene til legene 2 måneder frem i tid....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Hvordan UL tenker du på? Uansett - ikke tenk på Majorstuaklinikken - det er veldig dyrt!! Til vanlig UL (tidlig UL) ville jeg bedt om time hos Aage Huseby på Oslo City legesenter. Men husk å be om han. Han er veldig flink, overlege og spesialist i UL så vidt jeg husker. Han kan sjekke nakkefold etc. Sier også han kan se etter kjønn, men tok feil med meg (det er jo veeldig tidlig å si noe i uke 11 uansett.... :-)3D UL ville jeg dratt til Ultralydklinikken i Sandvika. Har ikke vært der selv ennå, men har flere venninner som er kjempefornøyd! Koster 800 kr.
¤mamma¤ Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Min venninne har vært på Majorstuaklinikken i uke 7 og nå sist på tirsdag i uke 13 og fått FANTASTISK god service og opplevelse, så det varierer åpenbart.
fredkris Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 jeg var på majorstuaklinikken første gang jeg var gravid. da var fosteret dødt (viste det ikke på forhånd). syns jeg fikk god behandling i den situasjonen. når jeg ble gravid igjen var jeg nervøs, og en dag toppet det seg i ca uke 8. da fikk jeg komme inn dit med en gang (på under 30 min) og han var veldig hyggelig. gikk også tilbake i uke 13. han jeg gikk til heter dr. trolle. hvis jeg skulle vært gravid igjen ville jeg gått til han.
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Jeg var på 3D ultralyd på Majorstua klinikken , hos Dr. Molnar. Jeg var veldig fornøyd, fikk god behandling, artig type! Så det er nok veldig varierende, både overlegen på riksen og jordmor jeg gikk til anbefalte han faktisk..
St.Sunniva Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 (endret) Jeg ville ALDRI satt mine bein der inne om jeg så hadde fått en gratis time!! Finnes MANGE andre bra klinikker rundt omkring. Evt reis til Jessheim hvor det er ny kvinneklinikk med UL. Endret 23. november 2012 av elin-forumansvarlig Dette innlegget er redigert på grunn av injurierende påstander om en lege.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Aage Huseby på oslo city er super om du bare skal ha vanlig ul Men husk å si at du vil ha han og ikke hun damen som også tar ul der.. Majorstuaklinikken er ikke noe å anbefale, om du skal ta 3d så er de utrolig flinke på ultralydklinikken på sandvika
Blå + en i magen Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Jeg betalte 900 for vanlig UL på Oslo City, fornøyd!! Betalte 800 for 3D på UL-klinikken i Sandvika, fornøyd der og!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå