Tvillingmama Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Hei på dere! Jeg er i uke 27 bare i dag og i går gynekologen sa at min livmorhals var for liten. Jeg ble nå 100% sykemeldt og fikk beskjed å holde meg i ro. Jeg er litt bekymret fordi jeg ikke vil at babyene blir født for tidelig. De er jo så små enda! Jeg skriver dette fra sengen! eg vil ikke å bevege meg for mye.. Er det noen her som har hatt samme erfaringen som kan roe meg litt ? Hilsen,
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Det er mange som har kort livmor. Særlig med tvillinger er det vanlig at det blir større trykk på livmorhalsen og det er derfor vi blir sykemeldte i uke 22 som oftest. Tror dette går helt fint jeg, bare slapp av og gjør som legen har sakt til deg, ikke løft tungt eller tren. Lykke lykke til!!!!
tvillinger i oktober Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 i uke 24 var livmorhalsen min 6 mm, i dag er jeg 33+6 og den er nå 9 mm. men har fått streng beskjed om å ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå