Gå til innhold

Føler meg totalt ubrukelig for tida

Anbefalte innlegg

Må bare skrive et lite sutreinnlegg, med håp om at vi er flere i samme båt.

Jeg lever i mi egen lille boble, orker ingenting bortsett fra å kreke meg opp om morran og komme meg på jobb, for så å komme meg heim, totalt uvirksom. Prøver å komme på gode middagsideer, men har ikke lyst på noe som helst, selv om magen skriker.

Er ikke så kvalm at jeg spyr, men går med konstant småkvalme hele tida. Er trøtt, men såååå lei av å ligge på sofaen helt til det er på tide å gå opp i senga. Nå er høstmørket kommet og jeg er rett og seltt redd for at jeg har kommet i en liten depresjon??

Stakkars sambo, han koker te og gjør så godt han kan, og jeg syns det er så synd i han som ikke har en kjæreste som er tilstede.

Det må nå vel snart gi seg (er i uke 10 nå)

God helg til dere alle : ))

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg sååå godt igjen! Er rett og slett helt ubrukelig til å gjøre noe som helst om dagen.

Karrer meg så vidt på jobb om morgenen og går rundt med konstant kvalme og er fullstendig ukonsentrert. I tillegg må jeg sette på meg mitt sedvanlige smil og humør på jobb, mens jeg har mest lyst til å gå hjem og sove. Så sovner jeg på bussen hjem (har våknet etter mitt stopp et par ganger!) og kryper sammen på sofaen. Min kjære mann lager som regel middag, så spiser vi før jeg sovner på sofaen mens han rydder og vasker...... Våkner jeg i nitiden og kryper til køys rundt halv elleve. Og så starter det hele igjen.

Er i uke 8 nå, så jeg har fortsatt en stund igjen med dette.

Satser på at det gir seg for oss begge når vi bare går over i 2. trimester...

God helg!

Å jo, jeg kjenner meg godt igjeb. Trodde ting begynte å bli bedre, men nå som ferien er over får jeg ikke gjort noe annet enn jobb. Hadde avspasering på fredag og trodde jeg skulle vaske huset, luke i hagen ++. Jeg ville bare ta meg en liten hvil på sofaen etter å ha levert ungene i barnehagen, og dermed sovnet jeg for to timer... lå å sløvet enda en stund før jeg fikk veldig dårlig samvittighet... Håper energien kommer tilbake snart!

Åååååååååååååå ja! føler det akkurat slik jeg og. Men jeg har MÅTTE gjort masse hele tiden. Vi driver nemlig å flytter.. har akkurat tømt leiligheta og vasket ned alt, så nå driver vi å flytter inn i et midlertidig hus vi skal bo i til etter jul. Og eg e kvalm, og må virkelig anstrenge meg for å klare å gjøre ting. Har en gutt på 2 år som ikkje skjønner så mye stakkar så han må underholdes litt ekstra og... Også har jeg astma som ikkje er bra for tiden. Pollenallergien i år har vært helt for j......, trodde det skulle bli bedre nå men nei. så nå gleder jeg meg til det begynner å snør! :) Og først og fremst til jeg ikke er kvalm lengre! Er i uke 9 nå så jeg håper at 1 uke til også blir det bedre... må lese i "til mor" boka mi fra forrige gang. Gikk plutselig over sist.. Godt å fortelle litt om plager, føler ikke alle rundt meg tror på meg nå.

Annonse

Vil ikke si at jeg syns det er godt å se at vi er flere, men jeg må si at det er en trøst å høre at det gir seg plutselig, og så må jeg si at jeg har kun meg selv og to hunder og en snill sambo å tenke på, og føler med dere som har en eller flere små som også skal ha sitt. Kanskje vi ikke husker denne "ubrukeligheta" når alt blir bedre?

PS! jeg har funnet ut at det å komme seg ut å få frisk luft hjelper. Da glemmer jeg liksom kvalmen og trøttheta ei lita stund.

Har prøvd å forklare de rundt meg litt hvordan jeg føler meg, men tror ikke sambo helt skjønner selv om han vil så gjerne. Og det at jeg er i dette moduset gjør at jeg blir mer irritabel og kanskje sier og gjør ting jeg ellers ikke ville gjort. Håper bare han holder ut...

God bedring alle dere!

Vi snakkes : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...