*Babyønske* Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Er i vår 8pp, føles som en evighet... Denne pp har jeg gått på enkel kur med pergo... Vi har sex annen hver dag, noen dager hver dag... Er på dag 13 nå... Ble spådd her inne på spå sidene...Hun som spådde sa jeg ikke kom til å bli gravid denne mnd.. Blir så deppa jeg... Er jo ikke sikkert jeg kan tro på det som blir skrevet der inne...Eller hva tror dere??? Hvordan klarer dere å slutte og tenke mye på dette å bli gravid???Tror jeg stresser utrolig med det, men klarer ikke slutte å tenke på det (
Dodlimammatil2 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hei, jeg hadde hvertfall ikke trodd på noe spågreier her inne det kan jeg bare si ;-) Når det gjelder å slutte å tenke på det tror jeg ikke det går an, jeg klarte aldri det, men en kan prøve å tenke positivt og ta ting som de kommer :-) Av og til er det bare en enkle kur som skal til med pergo, bare se på meg ;-) Masse lykke til, det ordner seg nok om det skjer nå eller senere!
josefine1977 Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 Tror heller ikke de spågreiene er mye verdt nei! Er ikke så lett å slutte å tenke så mye på det å bli gravid. Fikk sjøl en skikkelig nedtur i vår da første runde pergo ikke virka. Og fikk vite at vi ikke kommer til å komme inn på gyn pol før i oktober. Så bestemte oss for å gjøre alt anna enn å tenke på barn. Og denne mnd satt den faktisk helt uten hjelp. Vet at det er umulig å slutte å tenke på det å bli gravid. Men jeg forsøkte å fylle tida med allt mulig anna - og det var utrolig godt å gjøre normale ting igjen - etter at jeg har vært mer eller mindre fokusert på det samme i over et år. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå