ane29 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 andre m samme opplevelsen? og noen som vet hvorfor?
elin og gutta;) Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 på kveldene får jeg så kraftige kynnere at jeg blir rød i toppen og svetter.... mer enn en gang jeg har trodd at det skjer noe..... kommer det samtidig med kynnere? vet ikke hvorfor, men jeg har litt høy blodprosent nå, så kanskje det har med det å gjøre? noen bedre forslag?
☆Mathilde Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Det er hormonelt dette også! Så helt normalt! Har begynt å oppleve (veldig plagsomme) hetetokter. og føler til tider at jeg har høy feber. Utrolig irriterende for alle rundt meg, for jeg klager jo hele tiden over hvor varmt det er, mens de andre sitter her å fryser! hihi:) Blir ofte helt rød i ansiktet og føler meg ille teit til tider.
nybakt mams Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Det kan ikke være press på vena cava da? merker det hvis jeg ligger rett på ryggen, blir da rødi ansikt og bryst og føler at blodet presses opp i hodet liksom. Derfor skal man helst ikke ligge rett på rygg som høygravid, men litt over mot venstre, eller helt over på venstre eller høyre side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå