Gå til innhold

Urolig ved ammingen, går det over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jenta mi er nå litt over tre måneder og er blitt veldig urolig ved ammingen. Hun er av og på puppen i ett sett og vrir seg bakover. Virker som om hun både vil få med seg alt som skjer rundt (er veldig var på lyder, prøver å ha det stille) og ha puppen. Av og til blir det bare grin fordi hun ikke kan få begge deler på en gang.

Har lest at dette er ganske vanlig i denne alderen. Men går det over etterhvert? Hvor lenge skal de være såå nysgjerrige? Det er ganske slitsomt for hun blir så grinete og får i seg mindre mat enn før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn og den første kunne jeg amme overalt på kafeer og slikt så lenge han var såpass liten at det var kun mm han spiste.

Men nr 2 kunne jeg aldri amme på kafe. Før han var en mnd ble han alt for urolig for å kunne amme blant folk. Har jo vært vant til å dra frem puppen og amme der jeg var, men det gikk ikke.

gutten er over ett år nå og jeg ammer fortsatt (bare kosepupp nå da) men for min del sluttet det egentlig ikke dette her med å være urolig. Men jeg lærte å tilpasse meg så jeg syns det gikk greit likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...