Gå til innhold

Kan man bruke veet hårfjerningskrem nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvsagt ikke i "sprekken", men på vulva og sidene. Om dere forstår hva jeg mener? Hehe! Eller kan det bli en sviende affære?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nja.... det går jo, men det er ikke spes behagelig! Glatt blit det da, i det minste....

Skrevet

Har du testet dette selv? Jeg er så sleivete med høvelen der nede, har problemer med rygg og nakke, så jeg kommer liksom ikke helt til, og da blir det fort kutt og sår og auau.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg har prøvd en gang for mange år siden. Det gikk greit liksom helt foran, om du skjønner. Men utpå sidene, mellom "berget" og låret så ble det litt sårt..sikkert fordi det er tynnere hud der. Men som sagt, ble glatt da! hehe

Kutt, sår og auau er ikke noe særlig... du kan jo prøve den grønne (mener jeg å huske).. den er visst mildere...

Skrevet

Tusen takk for tips :-) Dette skal testes, så blir jeg evt en erfaring rikere, hehe.

Skrevet

Skulle det funke dårlig selger jo feks kondomeriet.no hårfjerningskremer for intimsonene. Jeg har aldri fått til hårfjerningskrem (verken veet, nair eller den jeg prøvde fra kondomeriet) så jeg kan ikke si noe om resultat, men det sved i alle fall ikke. Som en reserveløsning :o)

Skrevet

Det kan du vettu... gå til kondomeriet, der har de hårfjerningskrem for underlivet! Prøvd den selv og den fungerte bra.

Skrevet

Herlig, visste ikke at dette fantes engang! Da skal jeg en tur til byen idag, og sjekke på kondomeriet! Tusen takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...