Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 I forrige svangerskap røyket jeg litt, men fikk så sinnsykt dårlig samvitighet når det viste seg at lille gullet hadde astma! Så, på mandag fant jeg ut at jeg var gravid igjen, og sluttet fra og med tirsdag morgen! Selvsagt holdt jeg på å bite hodet av mannen min de to første dagene, men nå har jeg ikke lyst på røyk lenger, og det er helt greit!!! Og vet dere hva? Jeg skal aldri begynne igjen heller! :-) Lykke til, alle som prøver, ikke prøver eller som har klart å slutte! :-)
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Gratulerer!! Du er bare flink!! Har selv vært i samme situasjon, klarte ikke å slutte og røyke med en gang med førstemann, og han fikk astma.. Med de tre andre har jeg sluttet på dagen, dvs jeg har gitt meg selv et par dager for å summe meg, så kuttet jeg røyken. På lørdag fikk jeg meg en ny overraskelse, så i dag er min første røykesluttdag.. Ja, det er tøft, men er man bestemt på at man skal klare det, så gjør man det også.. Gleder meg til jeg kan komme til det punktet der jeg kan si at jeg aldri mer skal røyke igjen.. For hittill har det bare vært snakk om en pause.. Så jeg har nok et stykke igjen å gå.. Ja, vi er flinke, det må jeg bare si!!
Riskorn Skrevet 4. november 2008 #3 Skrevet 4. november 2008 Gratulerer! Så flinke dere er begge to =) Jeg planla lenge å slutte å røyke, og da jeg fikk vite at jeg var gravid så sluttet jeg med en gang. Men det verste er at nå 1 år 1 måned og 2 dager etter jeg sluttet så har jeg fortsatt daglig det suget etter en røyk.... =/
Maja88 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 så bra!! har røyka i fem år, og har ikke rørt røyken siden jeg stod med testpinnen i hånda for nesten to uker siden. og det er ingen problem! må liksom tenke meg om to ganger for å ta en røyk, og da stopper det seg selv. til og med gubben slutta med en gang. har prøvd å slutte flere ganger begge to, men klarte det først når det var alvor =) måtte liksom ha en skikkelig grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå