Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jenta mie r nå litt over tre måneder og er blitt veldig urolig ved ammingen. Hun er av og på puppen i ett sett og vrir seg bakover. Virker som om hun både vil få med seg alt som skjer rundt (er veldig var på lyder, prøver å ha det stille) og ha puppen. Av og til blir det bare grin fordi hun ikke kan få begge deler på en gang.

Har lest at dette er ganske vanlig i denne alderen. Men går det over etterhvert? Hvor lenge skal de være såå nysgjerrige? Det er ganske slitsomt for hun blir så grinete og får i seg mindre mat enn før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tulla vår har hatt to ganger en periode da hun var veldig urolig ved puppen. Tror det var ved 3 måneder og 5 måneder (husker ikke helt). Det gikk over etter en ukes tid mener jeg å huske (kanskje to).

Skrevet

Sønnen min har også vært slik. Det er visst veldig vanlig. Jeg fikk beskjed om å amme på et mørkt rom osv... Jeg har i sommer ammet han i sengen min. Da er han mye roligere. Har også lagt opp til mere faste tidspunkt for amming slik at han er sulten når han får pupp, da går det bedre:) Han har vært slik fra 4,5 mnd. Han er nå 6 mnd.

Skrevet

Hei. Ja dette går nok over. Hun er slik her også. De får jo med seg litt mere rundt seg nå, så det er nok normalt. De sier ifra når de er sulten.

Skrevet

Min er også urolig ved ammingen. Han er 2 1/2 mnd. Han var bedre en periode, men nå den siste uka har han begynt igjen. Lurer på om han har litt vondt i magen eller noe...vet ikke, virker greit når han er ferdig med å spise. Vrir og vrenger på kroppen, til og fra.. ganske slitsom i grunn. Gråter litt gjør han også når han holder på.

Skrevet

Tulla mi er også sånn, og har vært det i en måneds tid. Hun er nå litt over fire og en halv mnd og det har i alle fall ikke blitt bedre enda....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...