hysterika Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Vi vare hele gjengen på Fridays her om dagen. Hadde fått den anbefalt som en hyggelig familierestaurant. Det var veldig hyggelig der, men jeg syntes det var litt dyrt. Vi var 2 voksne og 2 barn, og vi betalte 600,-kr. Jeg reagerte ikke med edt samme, men etterpå tenkte jeg at dette var litt i overkant! Vi var der ikke lenge, barna vil jo ikke sitte lenge, og vi kunne hatt det MYE hyggeligere hjemme for 600!
mamma-07 Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Da jeg var i mammapermisjon ble det vel en ca 200,- til 300,- pr mnd på lunsjer men nå da jobb og skole er i gang igjen har jeg aldri mulighet til å gå ut og gjøre slike ting desverre. Savner å være hjemme og ha tid til sånt innimellom ja.
hysterika Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 Men vi var hele familien en fredags ettermiddag / kveld.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Vi går ikke på kafe eller spiser ute hver mnd, men de gangene vi gjør det kommer det ofte på mellom 2-400 kr avhengig av hvor vi spiser.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 På vår favorittrestaurant (som ikke akkurat er i øvre prisklasser) pleier vi betale rundt 400 for middag for oss 3 (to voksne, ett barn på 3) om vi har noe annet å drikke enn vann (men ikke kaffe og dessert - is følger med i barnemiddag). Så jeg syns ikke nødvendigvis 600 var kjempedyrt om det var et ok sted dere var på. En stor dollypizza koster jo nærmere 300 og med drikke og kanskje 1 liten pizza i tillegg nærmer man seg jo den prisen da også. Vi spanderer "ofte" på oss ut og spise (selv om sånn i ukedagene blir det gjerne ikea hvis vi ikke har fantasi/gidde til å lage middagen selv), så vi kan bruke kanskje opp mot 1000 i mnd (men ikke hver mnd - det varierer veldig) hvor vi er mer ute.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Tja, ca 1000 kr tror jeg. Jeg synes ikke Fridays er dyrt da. Å betale 600 kr for 4 stk er da helt vanlig og rimelig. Jeg synes det begynner å bli dyrt når man betaler 600 + pr person..
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 600 kr var da ikke så dyrt? Da kosta det ca 150 for hver av dere. Det er jo helt middels. Får man middag så mange steder, utenom IKEA, til under 100 kr per person da?
Nenya^juni2010 Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Jeg syns ikke 600 var spesielt dyrt for så mange. vi ser ofte på kafe på lørdager og spiser lunsj. Bruker fort 300-400 kr. Vi er 2 voksne og et barn på 14mnd.
hysterika Skrevet 15. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2008 Jeg tror jeg må presisere litt :-) Jeg mente ikke at det var så dyrt, men at det var dyrt i forhold til hva vi fikk igjen for det. Opplevelsen totalt var ikke verd det! Kanskje vi bare må vente til barna blir litt større sånn at vi kan sitte en stund og kose oss...
yasmina Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Vi spiser ofte ute og bruker nok iallefall 2000 kr i mndpaa det ....
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Gjennomsnittlig 2-300 kanskje?
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 He he. Ja, men det skjønner jeg. Men det har nok noe med at barna i en viss alder er så urolige at man ikke får tid til å nyte måltidet eller noe. Og det syns jeg skjer uansett når de er små jeg da:) med mindre de sover. he he.
line_n & sara Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 jeg bruker en del på meg selv, sara er jo fortsatt liten, og får bare medbrakt brødsmuler å spise på! sambo har aldri tid til å være med ut, og går vi ut sammen, blir det ofte indisk eller thai, og det er ikke så dyrt her i byen, max 200 for oss begge!
winneboo Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Hehe jeg og typen var på BigHorn å betalte over 700 kr, bare å oss to!!! Ikke så ofte vi er ute å spiser, hvertfall ikke sånne dyre plasser. Liker meg godt på Egon, ikke grisebillig der heller men det er ikke så dyrt for da bestiller jeg ikke indrefilet..hehe... så er oftere på billige plasser enn de dyre.
*Rutletutt* Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 Vi spiser veldig sjelden ute - blir nok ikke så ofte som en gang i mnd heller....annet enn når vi er på ferie;o) Nå som jeg har vært hjemme i permisjon har jeg kanskje møtt venninner ute til lunsj annenhver mnd eller noe, og da ikke brukt mer enn en hundrelapp, pluss, minus. Liker best å spise hjemme:o) Når vi en sjelden gang går ut (bare meg og samboer) går vi helst på Friday`s - syns de har knallgod mat der, og de er da ikke dyr...? Syns de er betydelig mye billigere enn andre steder (annet enn Peppe`s ol da...) Går vi ut hele famileien er det stort sett på Peppe`s eller Dolly...men det er som sagt veldig sjelden (jeg lager mye bedre pizza selv, he he;o))
M by M Skrevet 15. august 2008 #16 Skrevet 15. august 2008 Oi...den tror jeg nesten ikke jeg tør å svare på...uff, tror vi bruker rundt 2000 kroner på kafebesøk og mat ute. Vi treffer ofte venner på kafe også pleier hele vennegjengen å møtes til lunsj på en restaurant på lørdager samt at jeg og samboer går ut og spiser alene innimellom. Vet ikke heeelt hvor mye vi bruker, men tipper rundt 2000 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå