mamma-07 Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Eller kanskje jeg ikke vil tenke på dette med lettelse etterhvert nå er det jo bare å ta på seg joggeskoa og løpe etter. Krabbefasen vil nok kanskje savnes men det var utrolig flott å se på. Han bare reiste seg opp og gikk, tenkte sikkert at nå gadd han ikke krabbe mer det var på tide å begynne å gå. Og han som ble så sint da vi prøvde å få ham til å gå. Nå er han ihvertfall ikke baby lenger må nok kalle ham lillegutt istedet 1år og 6mnd. Er ikke dette utrolig flott å se på dumt jeg ikke hadde med videokamera.
Makka Pakka Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Gratulere! Det er så morosmt når det endelg skjer! Gutten min begynte å trene på å gå når han var 9 mnd og vi trodde han skulle gå tidlige. Men neida, ville helst leie noen i hånden. 15 gammel slapp han seg skikkelig og har gått selv siden da. Det var et stort og stolt øyeblikk både for lillegutt og foreldre, hehe
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Er det ikke moro hvor stolt man blir? Gutten vår ventet også til han var 14 - 15 mnd før han slapp seg helt. Vil fremdeles helst leie fremdeles, men det er veldig moro å gå alene også. Dere får filme en snutt nå da! Bare pass på litt. Mannen min ble så opptatt av filmingen at han glemte å følge med, så Tigergutt gikk rett på kameraet så begge gikk på snørra... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå