Gå til innhold

Noen som begynner på spray i uke 35??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som nærmer seg nesespraying ørten ganger for dager her?

Dette er mitt andre ICSI forsøk.

Har hatt ett ICSI forsøk som ble negativt, og et fryseforsøk som ble positivt, men mistet i uke 6 :-(

Jeg kommer ikke inn på min side for å forrandre nick, så derfor står det at jeg er gravid, håper de somler seg til å kunne fikse det snart.

Haaater nesesprayer, skulle ønske eg kunne tatt sprøyter istedet, men må nok gjennom dette enda en gang ja. Skal heldigvis bare gå 2 uker på de før eg begynner på sprøyter.

Noen andre som vil ha noen følgekompiser gjennom hormonferden??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Snufs....

:-p

Skrevet

Joda:-) Jeg sprayer som en tulling på min 4. dag. Er litt stressa på om jeg faktisk får nok inn nesa men må bare stole på at det går greit:-)

Dette er mitt første IVF forsøk, har hatt tre mislykkede insem. fra før, men NÅ går det nok veien:-) Man må jo holde seg positiv:-)

Lykke til videre Strilen

Skrevet

Hei. Jeg begynner med spray i slutten av uke 35... Har foreløpig plan om å starte med sprøyter i uke 38 og ha egguttak i uke 40. Er vårt første IVF forsøk og det blir spennende. Satser på at jeg er en av de som ikke får så mange bivirkninger..hehe. Er vel mest forberedt på at det blir en utfordring, men en utfordring til jeg skal klare! Ønsker det masse lykke til! Det nærmer seg fort for oss nå:-)

Skrevet

HEI!

Jeg begynner med spray i begynnelsen av uke 35 og skal etter planen ha uttak og innsetting i uke 40. Ble gravid på første icsi forsøk, men mistet i uke 6. Hadde så et fryseforsøk og ble gravid, men mistet rundt uke 7-8. Hadde flere på frys men de overlevde ikke til innsetting.

Så nå er vi klare for en ny runde. Blir rart å til med spray, sprøyter og det hele igjen. Men vi er ved godt mot. Jeg er glad for at jeg sist tålte medisinene så bra og håper på det samme denne gangen. Lykke til dere og;o)

Skrevet

Så kjekt at vi er flere da!

Her har eg gått på p-piller i ca en og en halv mnd, og reagerer skikkelig på de. Så mye humør svingninger at eg blir litt skremt.

og så eg som ikkje fikk så alt for mange bivirkninger av spray og sprøyter forgje gang.

Ser for meg at det kan bli litt anderledes denne gang når eg reagerer så sterkt bare av p-piller.

Eg begynner spray 27 i denne mnd.

Skal heldigvis bare gå 2 uker før eg begynner på sprøyter.

Skjønner godt ka du mener bimmelim, blir veldig rart å begynne på an igjen med spray og sprøyter, og ikkje minst alle forventningene.

Masse lykke til dere også jenter :-)

Skrevet

heisan ..må slenge meg på her jeg og ..begynner med spray den 27 , første gang for meg .Vi har prøvd i mange år..tette eggledere og lavt stoffskifte er vist årsaken..mistet i feb i fjor 13 uker på vei (utrolig når det egentlig ikke er mulig å bli gravid med tette egglerere,,,siver litt i den ene sa legen..så nå har vi bestemt oss for å prøve dette.Hjelp,det koker i hode mitt om dagen..men hyggelig at vi er flere ..masse lykke til ..

Skrevet

Koker i hodet til flere skal jeg si deg... Jeg går ikke på noen p-piller el. no, men humøret varierer allikevel. Går litt utenfor meg selv i perioder, så jeg er virkelig spent på hvordan det blir når jeg starter på sprayen.. Men det skal bli godt å komme i gang nå kjenner jeg.

Skrevet

Skal starte opp med spray 27. og det er 3. runde for oss.. Starter med litt skrekkblandetfryd her.. Ser liksom på dette som siste mulighet..

Skrevet

Ser vi er flere som begynner på spray 27.

Hvor lenge skal dere spraye før dere begynner på sprøyter??

Kjenner eg begynner å få litt panikk for at dette ikkje skal gå, da har vi bare et forsøk igjen. Og det blir nok det siste her i gården.

Da er det adopsjon igjen..

Arg, skulle vært en bryter på tanker og følelser en kunne skrudd av i forsøksperioden, kan jo bli sprø av mindre.

Skrevet

Hei..eg begynnar og på spray i veke 35,spennande og skremmande!!

Dette er fyrste gongen og eg er veldi spent..Er det noko eg bør unngå å eta/ drikka når eg tar spray?? *me blir gravide no*..

Skrevet

heisann lotta79

noen anbefaler å la vær å ha seg en fyllafest under spray og sprøyter.

ellers har eg ikkje hørt om noe spesielt en skal unngå. en e jo ikkje gravid da, bare ekstrem hormonell..Så det e vel gjerne kombinasjonen av å drikke seg full og hormonell som bør unngås.

En kan vel kanskje få noen flaue minner dagen derpå da. hehe..

Men tror ikkje det e noe fysiologisk i veien for å drikke. Et par glass vin e iallfall i orden.¨

Personlig kommer eg nok til å avstå fra alkohol i spray og sprøyte perioden tenker eg. Og så blir eg jo gravid, så da blir det 9 mnd til med avhold..

Ja, det e jo lov å drømme seg vekk iallfall :-)

Men ellers skal du nok leve som normalt i denne perioden.

Dette e infoen eg sitter med rundt dette iallfall :)

Skrevet

ja, nå er uka vår her.

Noen som har begynt regner eg med.

Eg begynner i dag, altså onsdag, er veldig spent på bivirkninger denne gang. Tror mannen min kvir seg litt også. Har ikkje vært helt lett å bo sammen med meg de siste 2 mnd. har aldri reagert på p-piller sånn før, så dette blir spennende.

Litt av noen hvetebrødsdager vi har hatt. Giftet oss nå i sommer, og så er eg den hurpe kona rett etter på, hehe..

Men hvor hører dere til da?

Hva skal dere begynne på etter sprayen??

Skrevet

Skal begynne med sprøyter 10. sept og skal på kontroll 16. sept. Regner med det blir uttak i uke 39 en gang.

Skrevet

Hei. Da var jeg og igang.. Starta i går med sprayen. Ikke kjent noen bivirkninger enda..hehe. Skal begynne med Gonal sprøyter 18 sept. Så det føles litt langt igjen. Men håper sååå at alt går bra..

Hvordan går det med dere andre? Ønsker dere alt godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...