mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 15. august 2008 #1 Skrevet 15. august 2008 Optimisten (som ikke er fult så optimistisk lenger!) dro hjem fra BIM-treff, med gode, regelmessige tak i magen. Kom hjem, pakket siste rest i bagen og tok en lang, varm dusj.......DUMT!!! Varm dusj?? nei, nei, nei - Javisst var det deilig, MEN der stoppa alt sammen igjen, utrolig!! Her sitter jeg nå da, med "spring" i bena, søvnløs, litt sulten og driiiiiiiiit frustrert!?! Kommer denne babyen noen gang tro?? Begynner å lure på om gubben bare har ei "sykkelpumpe" og kulen på magen er luft! -Synnøve
Mrs Georgine Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Kjedelig det der med sykkelpumpe!!! he he Huff, så utrolig frustrerende at det hele tiden er narre-rier! Håper virkelig at det ordner seg for deg snart!!! Jeg kjenner absolutt ingen tegn på at bebisen min vil ut....bitte-litt frustrerende det også... -kathrine
oktoberjentene;) Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 uff så kjedelig å bli så lurt..... men slapp helt av, de bittesmå bebissene kommer ut tilslutt hihi.. veldig mye trøst tenker jeg.... masse lykke til når det endelig setter i gang da Siri
blomst82 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Stakkars! Du blir jo helt utslitt til selve fødselen. Du er nå tapper. Hva sier de på sykehuset? Kan vel gå fort når det først skjer da:) Spennende. Blir koselig når hun er ute. Da er det liksom verdt alt slitet:) Lykke til iallfall! Ida:)
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 fikk i hvertfall malt ferdig dokkestua til dattera mi.....det er da noe!
Går for gull Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Hei Synnøve... -Fortsatt ingen baby?? Og jeg som var så sikker på at du kom igang den natta.. Det jeg fikk høre på sykehust, men det var med varmt bad da, var at jeg ikke skulle oppi der før riene var skikkelig i gang. Hvis jeg satte meg der for tidlig kunne det stoppe opp.. Vet ikke om det gjelder varm dusj da... Men jammen meg, har du orket å male dokkestue i dag?? Du er ikke snau da... hehe.. Ingen baby på kathrine enda heller? De trives for godt i magen de små. Skummelt å komme ut i den store verdenen... Men MASSE LYKKE TIL når det endelig skjer, det er rett rundt hjørnet nå... Må jo bare være det da!!!! hehe Klem Lene
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 16. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2008 ja, nå har det gått ytterligere ett døgn..... Snakket med sykehuset om modningsakupunktur, virket ikke som om de var så veldig for det (i hvertfall den jordmoren jeg snakket med!) Hun sa at bebin kommer når den er klar (neeeei sier du det???? som om man ikke VET SÅNT!!! jeg er bare sliten....duste jordmor.....). Har i hvertfall fått sovet stor sett hele dagen. Flyr fortsatt rundt i morgenkåpa og det er deilig:-) Vi møtes nok på sykehuset Kathrine :-) hvis ikke du faktisk føder FØR MEG!!!!! (da klikker jeg ...hehehehehe....:-) Hilsen den evige optimisten
Mrs Georgine Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Var de ikke så ivrige på modningsakupunktur? Det var jo rart da! Silje fikk jo det.... Godt du får sove en del på dagen da! Huff, jeg føler virkelig med deg. Du har ikke hatt en lett periode nå!!! Men det er ikke noen baby på gang her heller.... Men kanskje det skjer i natt med begge oss; fullmåne og greier!!!
mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 fillern.... det hjalp dårlig med fullmåne gitt!
Går for gull Skrevet 19. august 2008 #10 Skrevet 19. august 2008 SYNNØVE!!!!! -Spent på deg jeg da... Skjer det noe da?? Krysser fingre og tær for at du skal slippe å gå i en evighet!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå