Gå til innhold

hjelp jeg blør:(:(:(:(

Anbefalte innlegg

har mensensmerter og blør. Ikke bare noen dråper, men heller ikke MASSE.....

Har vært på legevakta, graviditetstesten var positiv, men de ville ikke ta noen gyn undersøkelse av meg, hadde også bare utvendig UL. Skal på KK i morgen...

Men er kjempe bekymret!!!

Er i uke 12.

Trodde en spontan abort ville gjøre drit vondt og at man skulle blø kjempe masse....men kanskje dette er begynnelsen på en...?!?!

Noen som har erfaringer???

Hjelp meg:(( Tar imot svar med en stor takk!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138458744-hjelp-jeg-bl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff- stakkars deg. Håper at det går bedre nå?

Hvis du er i uke 12 skal det vise godt på utvendig UL. Jeg hadde det nå på tirsdag og da var jeg 9+4. Så tvillingene veldig godt da. Rart at de ikke tok en for å gi deg svar...?! Kan være at de var redde for å ikke se noe og å skake deg opp unødig. Lykke til på UL i dag ihvertfall.

Da jeg var på sykehuset hos min gyn (hun mente da at jeg var 10+3) så sa hun at hvis noe galt skjedde nå så ville jeg merke det veldig tydelig. Det ville ikke være tvil.

Jeg blødde da jeg var 6+? i dette svangerskapet og det var styrtblødning med smerter og klumper. Var helt sikker på at jeg hadde mistet, men jeg hadde tvillinger i magen. :) Den eneste måten å finne ut av ting på er vel UL og HCG prøver.

Skal krysse fingrene for deg! Håper at alt går godt.

Hei, hadde samme problemer både i uke 7 og i uke 9. Det gikk heldighvis bra. Du må bare være sta på å få et svar fra legen - de pleier å "kvitte" seg med deg til du kommer til din fastlege. Ved første blødning ble jeg fortalt at det kan hende at jeg kan miste barnet og deretter ble jeg sport om jeg har bestemt meg på hvor jeg skal føde!?!?!

Masse tullinger der som ikke har noe på et legekontor å gjøre!

Har tatt ultralyd på Ullevål da var jeg 7+4 på vei. Skal ditt igjen på mandag for ekstra ultralyd etter siste blødning.

Det gjelder å tenke positivt. Jo mer du stresser jo verre er det til det lille nurket du barer på :)

Opp med hode, alt blir bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så masse med tvillinger da:))) Så spennende!!!

Alt gikk fint på UL i dag!!

Var nok bare livmorhalsen min som hadde blødd. Var vanlig at dette skjedde etter sex(har ikke hatt det siden jeg ble gravid, så var ikke derfor jeg fikk det...) Men ikke noe å bekymre seg for.

Åhhhh så lettet!!!

Så et pitte lite hjerte og armer og ben som slo vilt rundt seg;) Så hærlig, kunne ikke la vær å begynne å gråte, ble så rørt og glad!! :-)

Lykke lykke til med tvillingene dine i magen din!!

Stakkers deg da, du har virkelig møtt på en skikkelig tulling!!

Nå tenker jeg i alle fall positivt, skal være mer forsiktig og lytte mer til kroppen min, for dette vil jeg ikke oppleve igjen. Eller om det skjer igjen nå, så blir jeg nok ikke like bekymret, vet jo at det ikke nødvendigvis trenger å være en SA.

Lykke til i svangerskapet og på UL på mandag da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...