(Oktober) Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 skal du ha Elisabeth uansett? Synes Olivia Sofie var finest.. Men om ikke stemmer jeg for Olivia Elisabeth. Fordi Olivia er veldig mye bedre enn Elisabeth
Gjest Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Olivia er mye finere enn Elisabeth, så ville helt klart gått for Olivia Elisabeth. Syns kombinasjonen er veldig fin, men liker Olivia Sofie best.
prebs Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Elisabeth Sofie! (Elisabeth er veldig mye bedre enn Olivia... ; )
Gjest Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Må vel ikke ha Elisabeth, men er oppkalling inn i bildet, noe som er litt viktig for meg. Men Olivia Sofie var også veldig pent. I England er Olivia på topp 10, så litt usikker på om det kommer til å bli et poppis-navn her også, nå eller senere.. Elisabeth har den fordelen at det er tidløst. Men okei: Elisabeth Sofie Olivia Elisabeth eller Olivia Sofie? Takker for svar:o)
Vannmann35 Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 Elisabeth Sofie - nydelig!! Olivia er typisk poppis, og minner veldig om Oliver, som snart "annenhvert" barn heter... Men, for all del, Olivia er et pent navn det også.
sonne Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Jeg ville gått for Olivia Elisabeth..men det er fordi jeg synes Olivia er et veldig fint navn. Ellers liker jeg Sofie kjempegodt også, så det aller beste hadde vært Olivia Sofie
Gjest Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Akkurat det som bekymrer meg også, Vannmann :-) Vil ikke at datteren min har et navn annenhver unge har, og siden Oliver er så populært, kan det jo godt hende at Olivia også blir veldig poppis, før eller siden? Synes Elisabeth Sofie er helt nydelig selv, og Elisabeth er kanskje litt kjedelig, men jeg synes det er så flott + internasjonalt og klassisk Vanskelig dette..
Gjest Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Olivia Sofie har også blitt et alternativ, ser flere liker det. Men bekymrer meg litt at Olivia kanskje blir like populært som Oliver? Elisabeth Sofie Olivia Elisabeth Olivia Sofie Hm..
(Oktober) Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Jeg vil tro at flere barn heter Elisabeth enn Olivia.. Jeg ser at Olivia har blitt foreslått mange ganger, men det virker ikke som at mange velger det. Elisabeth synes jeg derimot at mange velger å bruke. Som oftes i dobbeltnavn.. Så jeg vil tørre å påstå at det er veldig sannsynlig for at i barnehagen/på skolen så vil datteren din helt sikkert gå sammen med en ved navn Elisabeth.. Kan være jeg er helt på villspor.. Men jeg vet ikke om en eneste Olivia, men mange Elisabeth'er (ja også barn).. Men så er ikke jeg helt inni ssb. Oppkalling er selvfølgelig koselig ja, om du liker best Elisabeth Sofie, så bruker du det:)
Vipsenmamma Skrevet 15. august 2008 #12 Skrevet 15. august 2008 Olivia er et poppisnavn. Elisabeth derimot er klassisk og nydelig. Elisabeth Sofie var et fint forslag og et nydelig navn.
peggy08 Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Olivia Elisabeth er myyye finere enn Elisabeth Sofie :-)
Gjest Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Jeg liker ikke Elisabeth... Aldri likt det, men hvis jeg må si ett av de to så må det bli Olivia Elisabeth - da blir Elisabeth mellomnavn... Når det gjelder Olivia så tror jeg det er et motenavn ja. Det er et vanlig navn i engelsktalende land - vet om og kjenner en god del som heter det. Her i Norge kjenner jeg en Olivia (liten jente på 4...), en jente på min alder og en som har det som mellomnavn. Ved siden av det heter søsteren til venninnen min Olivia... Så det er en god del - samlet på samme sted... Men det er vel slik som med de fleste navn - de er populære et sted og andre steder ikke. Ellers er Olivia Sofie finest.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #15 Skrevet 16. august 2008 Tusen takk for svar. Har egentlig litt lyst til å bare bruke Sofie, men det er vel vel så mye brukt som Olivia/Elisabeth.. Dette er så vanskelig. Kan godt hende jeg ender opp med noe helt annet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå