Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Er så usikker, hadde troll classic i fjor, dritfornøyd!! Men den er for liten nå. Må kjøpe ny, likte så godt at det er uttagbart for og at det foret kan brukes som egen ulldress. -Men egentlig, når vi har ull undertøy, og farmors hjemmestrikkede ullgenser, og ullbukse, da trenger vi ikke en sånn der ullinnerdress fra troll?? Så dt å bruke 1500 kr på en troll dress bare forde den har praktisk ulldress inn, når vi strengt tatt ikke trenger den ulldressen da farmor har strikket, ja det er vel bare dumt. Er feks ReimaTec ett godt valg? Eller Stormberg? Eller Reflex, Eller Skogstad?? Tips noen?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Jeg har bare erfaring med Troll og ReimaTec som vi har hatt henholdsvis 2 og 1 (og én på vent) av. Ulike kvaliteter, men liker begge dressene godt. Vi brukte alltid Troll som 2-delt, dvs. festet aldri ulldressen i ytterstoffet. Prismessig er vel ikke ReimaTec noe særlig billigere enn Troll? Det eneste er jo at de oftere har Reima på tilbud. Reima er jo mer boblete og tykkere, noe som gjorde at jeg vegret for å stappe altfor mye ulltøy under. Men ReimaTec er visstnok en slager blant barnehageansatte - og de burde jo vite hva de snakker om. Jeg ville valgt Troll. Eller ReimaTec. Eller Troll allikevel. Nei, kanskje ReimaTec. He-he-he.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Jeg har hatt troll,reima og reflex sin dress. Fornøyd med alle 3. Går for reflex i år. Pga prisen.
Medium fikk guttebass Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Jeg er mest fornøyd med Reima, så vil anbefale den.
lifa og Eline Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Hei har en jente som ble 2 i februar og jeg strikker ullklær til å bruke under dressen om vinteren. strikker av nøstebarn ull jeg da. Vi kjøpte en Reflex med utagbar ullflees dress til vinteren i fjor men det avr totalt bortkastet. ulldressen som fulgte med (akn taes ut) ble kun brukt en gang. Hun holdt seg god og varm med kun 2 lag under dressen i fjor vinter. Vi bor i Oslo og de 7-10 dagene det var kaldt i Desember i fjor var hun hjemme med halsbetennelse ellers måtte vi ha brukt den løse dressen noen ganger til. I år har vi derfor kun gått til innkjøp av en Reflexs alleværsdress Uten ulldressen inni. Blir det kaldt setter vi heller på henne 3 lag med ull der 2 av de vil være hjemmestrikkede. Så hvis du ikke har en frysepin ( er jo forskjell på ungene ) og ikke bor ett sted det blir fryktelig kaldt klarer du deg godt med en helt ordinær Reflex alleværsdress. Min datter har arvet sin far og er varm av seg i motsetning til mor som hutrer seg gjennom vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå