Gå til innhold

Har nesten bestemt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Samuel Elias og Stella Maria? Her en historie med dobbeltnavn.. så det er viktig, eller har dere noen andre gode ideer? Vet ikke kjønn enda, men tenker på navn for det.. hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine navn,men selv ville jeg valgt samuel eliah,for det ble litt tungvindt når det begynte med s og sluttet med s...mulig det bare er meg da.. ;)

Skrevet

Flotte navnevalg begge to. Men stemmer også for Samuel Eliah framfor Samuel Elias :)

Skrevet

Jeg synes Samuel Elias ble utrolig tungvindt, da Samuel slutter på -el - akkurat det samme som Elias begynner på. Man sier der med samuEL ELias, EL to ganger etter hverandre.. Det synes jeg ikke er den beste kombinasjonsmetoden..

Samuel August eller Samuel Olai liker jeg bedre.. Stella Maria var pent, selv om jeg ikke liker Stella så godt hadde navnet flott klang :)

Skrevet

Stemmer for Samuel Eliah og Stella Marie :-) Lyder med harmonisk sammen.

Skrevet

Takk for alle gode ideer.. både jeg og kjærsten min har dobbelt navn, selv om vi bruker bare det ene.. Liker dobbeltnavn, det er fint synes jeg da..

Skrevet

Jeg liker Elias og Maria, men har ikke sansen for Samuel og Stella. Synes Samuel Elias høres veldig tungt ut. Stella Maria passer bedre synes jeg..men synes Stella Marie hadde vært bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...