Gå til innhold

bruker dere vogn til 2 åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa her ble storesøster da hun ble 2 år og vi har siden da ikke brukt vogn til henne. hun har ståbrett da. som hun syns er veldig stas.

i dag så skulle hun og mormoren avgårde langt og de hadde litt dårlig tid så da tok hun henne i vognen.. måtte le for meg selv da de dro for det så så komisk ut. syns hun var ALT for stor til å sitte oppi der...hehe..

hvor lenge bruker dere vogn til de store små barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en gutt på to og ett halvt og en baby på 6 mnd. Har en tvillingvogn som vi bruker veldig mye, for de er for små til å gå særlig langt og vi er en familie som går veldig mye tur. Han elsker å sitte der og titte og slappe av. Han sitter i sportsdel og baby ligger i bag i tvillingvognen.. Ellers har han en trille som vi bruker om vi går med hver vår vogn.

Skrevet

Jenta mi på 2 år og 10 mnd sitter fortsatt i vognen hun. Kommer helt ann på hvor vi skal da.

Skrevet

hehe.. er nok sikkert bare fordi jeg ikke er vant til å se henne i vogn lenger.. ser jo bare mini på 3 mnd liksom..hehe

hun syns det er gøy å sitte i vognen da..;)

men vi er ikke en familie som går så veldig lange turer.. så da går det greit uten vogn. går vi for langt står hun på brettet eller sitter på ryggen i bæresjal eller på skuldrene til pappaen

Skrevet

Bruker vogn ja. Hun sover fortsatt en liten lur på dagen. Men bruker den ikke mye ellers. Hun går greit selv men av og til så har vi med meis eller vogn i tilfelle hun blir sliten på litt lengre turer.

Bruker simoen til sovevogn nå og hun må ligge med bøyde knær hvis ikke så stikker beina utom. Ser litt komisk ut ja....

Skrevet

Ja,vi bruker vogn hvis vi skal gå tur et stykke eller være borte store deler av dagen. Da har hun et "trygt" sted å sitte og slappe av imellom slagene. Bruker den av og til til og fra bhg, på turer, i byen og på handling. Hun er veldig glad i å gå, men er såpass tung nå (for mor hehe) at det er bedre hun sitter i vogna enn at jeg bærer når hun blir sliten.

Skrevet

Skal vi klare og komme oss til barnehagen 1 km unna i rimelig tid er hun pent nødt til å sitte i vogna en god stund fremover.

Regner faktisk med at vi kanskje må bruke den til hun er borti mot 3,5 år. Kommer jo ann på hvor flink hun blir til ikke å finne på så mye annet når hun går.

Går en del av veien hjem da, men med 3 lekeplasser vi skal forbi kan det være en tålmodighetsprøve.

Skrevet

Jeg bruker også vogn til min på 2 år og 2mnd. Regner med å bruke hvertfall frem til 3 år. Han går selvsagt noen ganger. Han kunne forsåvidt gått hvor vi skulle, han elsker å gå, men jeg tør rett og slett ikke. Han løper avgårde på et sekund, og skal jeg ta opp noe i veska etc er han vekk. Skal se på alt:) Vi hadde ikke kommet oss hjem fra barnehagen skulle han gått:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...