lene70 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 starta ett nytt her jeg.ble så langt og gå igjennom alt. jeg var på ultralyd i dag, skal inn og sette inn 2 fryseegg til mandag. holder til på aleris.
♣ Christiane ♣ Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Hei Da tror jeg jammen vi treffes, for jeg skal også inn på mandag og sette inn 2 frysegg.
comma Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Hei det ble hvertfall 3 dager ekstra på spray for våres del :-( Så da er det ny sjekk på tirsdag, så får vi se da. Lykke til alle sammen, og nyt helgen<3 <3
ikø29 Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Heisann :-) Det blir uttak på oss på mandag. Snart ruger igjen :-)
AniBer Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 Da har jeg hatt ul i dag og det blir innsetting av fryseegg på tirsdag. Dissa undersøkelsene er ikke så morsomme og da syns jeg ikke at legen som skal undersøke trenger å være så innmari kjekk i tillegg da!! Noen som vet om man blir sykemeldt noe etter innsetting av fryseegg? Det er jo ikke akkurat samme prosessen som ved uttak/innsetting..
ikø29 Skrevet 15. august 2008 #7 Skrevet 15. august 2008 heisann:-) Du blir nok ikke sykemeldt. Tvi tvi med innsetting :-)
tubaluba Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Hei hei Da er eggløsningssprøyta tatt og venter veldig på mandagen.. men skal bli herlig å ha medisin fri dag i morgen.. føler det nærmer seg veldig nå, men er alltid kjedelig å være ruger da, selv om det blir godt å komme i gang.(er av typen som virkelig hater ventetid) hilsen
AniBer Skrevet 17. august 2008 #10 Skrevet 17. august 2008 Ehhh.... litt svimete... Lykke til med uttak og innsetting skulle jeg egentlig skrive da... !!
LykkeligSomMamma Skrevet 17. august 2008 #11 Skrevet 17. august 2008 Vi skal også ha uttak i morgen mandag. Forrige gang ble det kun ett egg og som ikke delte seg, nå håper jeg veldig at jeg endelig blir ruger! Lykke til til dere andre:)
*-* Skrevet 17. august 2008 #12 Skrevet 17. august 2008 Jeg ligger litt etter dere, har uttak onsdag og innsetting fredag på Aleris. Gleder meg til å være i gang igjen, men gruer meg veldig til andre venteuka...Håper alt er fint med eggene som skal modnes til onsdag. Lykke til dere som skal ha uttak og innsetting i morgen!
♣ Christiane ♣ Skrevet 18. august 2008 #13 Skrevet 18. august 2008 Da er jeg ruger på 2 stk fryseegg. Så da er det bare VM i venting igjen, hehe. De neste 14 dagene kommer vel som vanlig til å snegle seg avgårde.
lene70 Skrevet 18. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2008 da er jeg ruger på 2 fryseegg, tiden vil vel snegle seg av gårde tenker jeg.får bare håpe dette ender bra, vi får krysse fingre og tær. stor klem fra meg
AniBer Skrevet 18. august 2008 #15 Skrevet 18. august 2008 Gratulerer som rugere jenter!! Jeg regner med at det står bra til med egga mine siden jeg ikke har hørt noe fra klinikken i dag...? I morgen blir jeg også ruger for 3. og forhåpentligvis siste gangen!!
♣ Christiane ♣ Skrevet 18. august 2008 #16 Skrevet 18. august 2008 Hei Aniber Fryseegg blir som regel tint samme dag som innsetting, så du får nok ikke beskjed før i morgen tidlig. På Aleris ringer de alltid mellom 09 og 10 for å fortelle hvordan det har gått og gi tidspunkt for innsetting.
AniBer Skrevet 18. august 2008 #17 Skrevet 18. august 2008 Hentet fra Porsgrunn sine sider: "Embryoene tines dagen før tilbakesetting slik att laboratoriet kan se videre celledelning. Ikke alle embryone overlever opptining og derfor er det viktig at pasientene kan nås per telefon dersom laboriatoriet må konferere med pasientene."
tubaluba Skrevet 18. august 2008 #18 Skrevet 18. august 2008 Hei alle sammen. Har vært på uttak i dag og fikk ut 6 egg, ikke helt fornøyd da jeg vet at det er kvaliteten på delingen som pleier å svikte, men er realist alikevell og håper at nå må det være min tur.. gratulerer som rugere, der som har blitt det!! Hvordan er det med dere andre?? mvh
Samina Skrevet 18. august 2008 #19 Skrevet 18. august 2008 Hei Bæææ, Skal i gjennom det samme som deg for første gang i morgen på samme klinikken - hvordan fungerer det når man kommer på klinikken i forhold til smertelindring - har ikke fått noe informasjon om dette fra klinikken så lurer litt på hva som skjer =) Lykke til fram til innsetting - håper alt går bra!
ikø29 Skrevet 18. august 2008 #20 Skrevet 18. august 2008 heisann! Det ble 7 egg på meg. Litt skuffet over anallet fordi forrige gang var det 13... Håper alt går bra og at det er flere som er perfekt delte i morgen :-) Lykke til dere alle :-)
tubaluba Skrevet 18. august 2008 #21 Skrevet 18. august 2008 Hei Samina. Når du kommer får du en pose med 3 tabletter som du tar ganske fort, så går dere inn der du skifter til en nydelig natt skjorte og sokker. Så ligger du nok ca 20 min og kjenner at du blir sløvere og sløvere. Når jeg ble hentet for uttaket i dag, trodde jeg ikke jeg var klar (at medisinene virket skikkelig) men ombestemte meg når jeg begynte å gå.. blir nesten som i fylla, bare at hodet er klart men ikke resten av kroppen. Jeg kjente ingenting nesten i dag, var nesten som vanlig ul, har vært verre før, men det har vell med hvor lett folikklene vil la seg tappe. Lykke til i morgen, du må gi beskjed hvordan det går.. hilsen
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 18. august 2008 #22 Skrevet 18. august 2008 Jeg skal sette inn på Torsdag hvis opptiningen går bra... Første gang så er veldig spent nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå