bestemt oss:) *mamma* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Vi skal kjøpe den selv tenkte vi, i og med at vi får låne bagen av ei venninne:) Men noen her som vil dele erfaringer? Har selv prøvd den, og syns den virker kjempegod:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg var faktisk og prøvde denne vognen idag og syntes den var romslig og fin (prøvde med min 1,5åring i sportsdelen) men så leste jeg om den på vogndilla.no og på barnevognguiden.no, stort sett bare negative omtaler.... Så jeg ender opp med TFK isteden tror jeg....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg har hatt den og var veldig godt fornøy med den. Vi hadde bare sportsvogna,men det er god plass og den er god å trille. Tror egentlig du må prøve ut litt forskjellige vogner,ingen er enige når det gjelder vogner,kan lese lengre nede på siden om ei så har hatt bare problemer med tfk,så det er opp til en selv Lykke til
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 15. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2008 Er vell med vogner, som meg sko vil jeg tro. Noen liker spisse andre store:P Tror vi ender opp med den, men vi høre litt:) ehhe
gerd Skrevet 15. august 2008 #5 Skrevet 15. august 2008 Jeg likte den ikke i det hele tatt - solgte den med en gang. Den er veldig kort i ryggen så barnet vokser raskt fra sportsvogndelen. Ryggen kan ikke legges helt ned, men det største problemet er at den ikke kan settes helt opp. Barnet blir sittende uten støtte om det vil se noe og det vil de jo som regel... Liten kurv under også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå