Gå til innhold

Hva jobber dere med?

KEL1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Syns nesten alle innleggene her handler om fosterdiagnostikk så hva med en litt lystigere tema?

Siden alle her begynner å bli voksne damer tipper jeg dere jobber med litt av hvert.

Jeg jobber it-konsulent og tilbringer dagene mine i et hyggelig og utviklende miljø i en av landets største bedrifter.

Hva jobber dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei KEL1.

Artig med en litt anderledes tråd=)

Jeg er sykepleier, og jobber på natten. (derfor skriver jeg på denne tiden av døgnet).

Skrevet

Fin tråd :-)

Jeg er lærer, jobber med de minste (1. - 4. klasse) Synes at leseopplæring er utrolig spennende.

Skrevet

Hei. Jeg jobber i barnehage som assistent og reinhalder. Trives veldig godt med det. En utfordrende jobb der vi får være mye ute i naturen.

Skrevet

Jobber med dans/bevegelses-meditasjon og personlig utvikling. Både privat og på kurs for NAV.

Skrevet

journalist i radio/tv

Skrevet

Psykolog

Morsomt å se hva vi til sammen kan dekke av kunnskap og erfaringer her!

Skrevet

Utdannet sivilingeniør, jobber som senior miljørådgiver i oljebransjen.

Skrevet

Flott at det fokuseres på noe annet:)

Jeg jobber som salgssjef i et større Tysk konsern. Har jobber veldig mye gjennom 8 år og har nå planlagt at jeg ikke skal tilbake etter permisjon. Gleder meg til å ta fatt på noe annet.)

Skrevet

Jeg jobber som regnskapsfører i et regnskapsbyrå. Og ja, jeg sniker meg innom her i arbeidstiden ;-)

Skrevet

Jeg er førskolelærer. Fint hvis vi kan få opp aktiviteten her vi modne gravide. Er sykemeldt nå da. Begynner permisjon i morgen faktisk.

Skrevet

Jeg jobber som salgs- og markedssjef (5 år), men nå blir det mammaperm i minimum 2 år :-)

Skrevet

Jobber ikke, men holder på med hovedoppgave for å avslutte ernæringsterapeut og naturopatstudiet. Har jobbet litt som lærer i ernæring, men bruker det jeg kan på alle rundt meg, så en type jobb er det jo.

Skriver hovedoppgave om schizofreni og vitamin B3.:)

Skrevet

Hjelpepleier . Jobber i privat sektor, psykisk helsvern.

Bæla

Skrevet

Jeg jobber i NAV, med oppfølging av sykmeldte og IA Arbeid.

Spennende, men krevende dager som i alle andre yrker:)

Skrevet

Hjemmeværende for kaosdyrene, bruker å si at jeg er administrerende i Kaosdyra AS.

Skrevet

Jeg er utdannet dyrepleier men jobber ikke for tiden.

Har egentlig lyst å ta en ny utdanning, allmennlærerutdanning, og undervise i engelsk. Vi får se hvordan det blir etter babyen er kommet.

Skrevet

Mange spennende yrker her! Jeg har utdannet meg til førskolelærer og spesialpedagog. Jobber som pedagogisk leder i barnehage.

Skrevet

Jeg jobber som avdelingsleder for en salgsavdeling. Er utdannet siviløkonom.

Skrevet

Jeg jobber som mellomleder på et callsenter. Tjener ca 450 000 i året.. har verdens beste jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...