Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Lurer på hva jeg evnt skal se etter hvis jeg skal kjøpe brukt.. Er d noen forskjell på de to modellene? Vet at den nyeste 08 har bl.a flatere liggestilling og ny logo, men vet ikke no om de to andre har noen forskjeller. Siden d er så mange oth fans her regner jeg me at noen kan hjelpe meg ;o) på forhånd takk ;o) !!!
LegallyBlond Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Den enkleste måten og se forskjell er at fotbrett (det helt nederste) er i stål på 06-modellen og i sort plast på 07-modellen. Ellers er jeg litt usikker... Kalesjen er tykkere (dobbelt stoff), men vet ikke om det var utbedret på 06 eller 07 modellen, og er uansett vanskelig å se på bilder. HJulene er også forskjellige, men var noen problemer med lukt av 07-dekkene så finnes 07-modeller med samme dekk som 06-modellen. Skal se om jeg ikke finner en link med bilder av de to modellene
LegallyBlond Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Her er en link: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=284571 Er en lang tråd, men mye info om vogna. De første bildene er av 05 og 06 modeller, de siste sidene er stort sett 07 modeller.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Takk tutta, du har greie på d meste her inne ser jeg;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå