Gå til innhold

er det noen som har vært på danskebåten med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om det? slitsomt/lettvindt?

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unga har ikke vært der enda,men vi skal dit i høsferien,på barnas båt..

De er 16 mnd og snart 4 år,og jeg tror de vil synest det er gøy der..

Storebror gleder seg allerede ;)

Skrevet

så gøy!

mine assossiasjoner er jo med båten at det er en del festing der. så tenkte på bråk å sånn..

Skrevet

min bror har hatt med seg jenta si flere ganger. - går fint det hvis man drar på barnas premisser også. sist dro de med stena sin barnas båt. var visst helt knall. oplegg for de små hele dagen

Skrevet

Joda, tok den frå Bergen, så vi hadde overnatting også.

Det var mykje lettare enn å køyre på ferie;) ungane hadde det moro, mor kunne slappe meir av, og alt i alt; sånn blir det også om vi skal til Danmark fleire ganger;)

Skrevet

var på barnas båt og så så vidt snuppa for det var så mye og gjøre der. også uten foreldre !

Skrevet

Vi tok den fra larvik til hitshals og det var egentlig ganske stress.. Tok den på morgenen og da var den framme på etterm. Da var han 16 mnd og han sov heldigvis i vogna si da i noen timer. Var myyye folk å vanskelig å få sitteplasser så jeg ser for meg tur på danskebåten nå som han løper i vill fart og ikke har ro i rumpa.. Det var ikke mye for ungene på båten heller, kun et stappfult lekerom.

Kjørte med stena line.

Skrevet

Ikke danskebåten, men color fantasy :)

Det gikk kjempe fint, hun koset seg masse masse :) var 15 mnd når vi var der..

Skrevet

Tok båten til København nå i sommer å det gikk kjempe fint.Alle tre ungene(10, 7 og 2,5 år) storkosa seg.Var ikke slitsomt i det hele tatt.

Skrevet

Vi tok Larvik - Hirthals båten ifjor sommer, med en 6,5 åring og en 4,5 åring. Ett sant mareritt:-) Hadde ikke sitteplasser verken til Danmark eller hjem igjen, måtte gå rundt omkring og sitte i ganger og trapper. Og med en 6,5 åring som klatrer i alle rekverk, hyller etc, og som maser HELE tiden så var det ett sant mareritt. Og som Wiwi og Kasper sier, kun ett lekerom for barn, som var stappfullt av både barn og voksne. Mulig nattoverfart er bedre, med lugar og sånn.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Ja, tok en danskebåt fra til hanstholm i fjor..2 ganger faktisk.

Hun var 6mnd den ene gangen og 9mnd den andre gangen.

Gikk fint.

Skrevet

Kom hjem fra ferie for 1 time siden, tok super speed fra hirtshals til kr.sand. Er en grei båt, men lekerommet er veldig lite ( kun en ballbinge) og stappfult av barn. Aldersgrensen der inne er 3-7 år, men det er ikke så lett å få forklart for villbassen min på 1,5, så en liten stund i dag når det bare var 3-4 barn der inne gikk vi også inn. Men sånn ellers er det veldig lite å finne på for små barn på båten. Det er veldig mangen trapper, så små villbasser må fotfølges hele tiden .

Men det har gått veldig greit for oss, en satt å slappa av å passa vesla, mens den andre sprang etter villbassen:) Og så bytta vi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...