Gå til innhold

Dynestørrelser (for voksne)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er inne på Laredoute. Har funnet et fint dynetrekk, men det finnes i str. 200x200 eller 240x220..Må jo kjøpe dyne også, men hvilke str har vi om vi kjøper i vanlig butikk som Princess eller KID ?

Eller vil dette dynetrekket rett og slett ikke passe i det hele tatt?

Kid har kun dobbeltdyne og dobbelttrekk i 200x220cm. Det samme gjelder princess og alle sånne "vanlige" butikker i norge. Så hvis du kjøper en str. som avviker fra dette, så har får du ikke kjøpt trekk i vanlige sengetøysbutikker.

Annonse

Men om de vanlige er 200x220...finnes det enda en str større også?

Så rart om de selger 200x200, 240x220 og 270x300 om det kun finnes en str på dobbeltdyne. Er jo nesten bundet opp til å kjøpe ny dyne i tillegg også da. Da blir det jo svinedyrt!

Og jeg som endelig fant et sengesett som passet i fargene...æsj æsj

Nei, det finnes ingen større str nei. Ikke i de "vanlige" butikkene i Norge. Ikea har egne dyne og sengesettmål, så kjøper du dyne der, så må du kjøpe alt sengesett der også. Og skal du kjøpe på det stedet du fant det fine sengesettet, så må du kjøpe dyne der også og resten av de sengesettene du måtte behøve.

Jeg husker når jeg var butikksjef i kid, det kom stadig mennesker innom og var sååååå irriterte fordi de hadde kjøpt enten dyner eller sengesett som var utenom den norske standarden, for da fikk de ikke handlet hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...