Gå til innhold

Noen som kan anbelfale en FLINK frisør i Arendal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nyinnflyttet og trenger litt hjelp her:o)

Skrevet

Hiver meg på det ønsket gitt, jeg er også innflytter i Arendal og har enda ikke vært fornøyd etter et frisørbesøk....

Skrevet

Hmm, høres ikke lovende ut:(

Dytt...

Skrevet

Kanskje litt sent svar, men tror "Arnt" går for å være en av de bedre i byen. Og "Lucky" på Arenasenteret, men har dessverre ingen navn å komme med.

Skrevet

Steinar på "Klipperiet" er fantastisk flink!!! Alle jeg har anbefalt ham til blir fornøyde.

Riktig nok er han en Snickers Licker, men kan håndverket sitt!

Skrevet

Velkommen til Arendal! ;)

Det kommer litt an på alderstrinnet ditt/deres. Er dere litt eldre (35 og oppover) så kan jeg anbefale Arnt. Er dere derimot av den litt yngre generasjonen så er Stine på Mi To veldig flink, Silje på Lucky Arena er flink, men den beste er Deta som eier Mote hår. Der har jeg gått i flere år og blir ALLTID fornøyd. Litt stive priser, men man får virkelig det man betaler for. Lykke til.

Skrevet

Hei!

Jeg pleide å bo i Arendal..

Frisørloftet på Saltrød er utrolige flinke og har ok priser. De er unge og veldig moderne. Har aldri vært så fornøyd som der:)

Skrevet

Tusen takk for svar!! Da får jeg bare lukke øynene og velge...;)

Skrevet

Enda en stemme til Frisørloftet på Saltrød ;) Det har flyttet til gamle BP. Altså på siden av bensinstasjonen. Der er de veldig flinke til de som vil ha det litt ungdommelig og moteriktig, men også eldre voksne er fornøyde der..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...