Gå til innhold

Noen som har opplevd det samme?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For en uke siden var jeg på UL og jeg trodde jeg var i uke 9. En utydelig UL viste et embrye som var 5 mm (kunne være 1 cm). Gyn var veldig usikker. Hun kunne ikke se hjerte aktivitet og mente jeg kunne være kortere på vei enn jeg trodde. Hun ville at jeg skulle vene 1-2 uker for så komme tilbake for ny UL. Hun fjernet desuten en liten polypp og jeg blødde noe etter Undesøkelsen. Hun mente at jeg kanskje ville abortere og få blødninger i løpet av uken... og det fikk jeg! Blødningene fortsatte fra fredag og økte ut over hele uka. Hele tiden kom friskt blod og jeg kikket etter klumper som uteble. I løpet av helgen fikk jeg smerter som kom støtvis og jeg tenkte at nå skjer det. I går avtok smertene og blødningene , og jeg tenkte at nå er det endelig over. Men, neida. Idag kom smertene tilbake og enda verre enn tidligere. Jeg kjente det svartnet for meg og ringte til mannen min som kom hjem. Vi fikk time hos en annen gyn og ny ultralyd. Det viste seg at embryet fortsatt var inntakt i livmoren og han mente det hadde vokst (målte 1 cm og i notatene fra forrige GU stod det 5 mm). Han var imidlertid veldig usikker og kommenterte lite av det han så. Vi så ingen hjerterytme denne gangen heller og jeg har endelig fått time for utskraping i morgen. Gleder meg til å få dette overstått og ja, jeg får en ekstra kontroll før utskrapingen for å konstantere at embryet er dødt. Synes det er ufattelig at embryet ikke har blitt støtt ut i løpet av denne uka med disse blødningene og smertene. Noen her inne som har opplevd noe lignende?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...