Gå til innhold

10 mnd og løk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en baby på 10 mnd spise løk? Pleier alltid å steke f.eks. kjøttkaker til han først uten løken. Men plutselig kom jeg til å tenke at det kanskje er bare tull...?

Skrevet

Det går vel helt fint? Det er vel løk i en del 8 mnd glass også, er det ikke? Vi inkluderer løk i vår mat, og prøver å ha en så variert kost som mulig. Hun spiser det aller meste.

Men trodde de skulle ha minst mulig av kjøttdeig/ferdigprodukter før de er ett år, grunnet saltinnhold (men jeg vet jo ikke hvordan du lager kjøttkakene dine så klart). Og helst ikke steke kjøtt, men koke.

Altså, det er det jeg har lest, personlig tror jeg ikke det gjør noe, bare det ikke blir hver dag at de får noe stekt.

Skrevet

Ja, det er sant... har bare gitt han kokt mat tidligere, men tenkte det gikk greit når han er så stor. Passer godt på at det er gjennomstekt og tar bort den harde stekte skorpen som blir utenpå, for da får han kanskje ikke så mye av stekefettet heller...?! Bruker bare karbonadedeig... men nå ble jeg litt usikker. Kanskje vi bør vente et par måneder til...?

Skrevet

Nei kjør bare på!!! :) Karbonadedeig er jo rent kjøtt, så det går så bra atte! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...