Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Da jeg hentet sønnen min i dag var han gul og blå i panna og diger kul med skrubbsår. Jeg spurte personalet om hva som hadde skjedd, og da sa de bare vet ikke vi. Passer dem ikke på ungene a? Han måtte ha skreket da det skjedde for han var helt tufs i hele kveld og ville bare sove.. Noe jeg ikke helt likte..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jo man skal si i fra om at barn har slått seg, men det er ikke altid at man får det med seg. Jeg har en tre åring som flere enn en gang både hjemme og i bhg har falt og slått seg for så å reise seg opp og leke/løpe vidrer med både kuler og sår.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Hos oss registrerer vi alle skader, både store og små, på et registreringsskjema. Foreldrene får alltid beskjed, og vi forklarer så godt vi kan hva som har skjedd. Større barn er gjerne ikke under oppsikt hele tiden, så at bhg-ansatte ikke får med seg absolutt alt er ikke uvanlig. Men rart om ikke de har oppdaga kulen og tilstanden hans da..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Sønnen min er 1 år så skulle tro dem ser mye etter de minste. Han har akkurat lært seg å gå så han går mye på snørra så kan jo være det, men jeg synes det hadde vært greit å vite hva som har skjedd i tilfell han slo hodet kraftig med tanke på hjernerystelse osv. Siden han var noe sløv og bare ville sove. Men det er han jo ofte etter en lang dag i barnehagen å så da visste jeg ikke, men jeg så da etter han i natt så det gikk jo bra. Men kom hjem med nytt sår i panna i dag så gudene vet.. hehe..
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Når de er så små, så synes jeg det er rart at de ikke har fått det med seg, men de budre uansett ha sagt at noe har skjedd, men at de desverre ikke fikk sett akkurat hva det var. Noen barn er jo så tøffe, så de gråter ikke en gang eller lager lyder, så ikke altid man ser det før skaden er skjedd. Men skjønner godt at du reagerer. Du kan jo nevne det til ped.leder da. At du synes det var ekkelt at ingen kunne svare deg når du spurte.
FraENtilTO Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Selvsagt skal personalet si ifra.... men det er vel kkje alt de merker heller? min sønn har ofte blåmerker og slikt som eg ikkje aner kor kommmer fra, og han vet ikkje helt selv heller.. de er i konnstant aktivitet i barnehagen ogat det blir noen skrubbinbgs og merker det må vi regne med... og det er ikkje alltid barn gråter og oppsøker voksne når de slår seg.. tror at man tåler litt mer i bhg.. at de reiser seg opp igjen og leker videre istedet for å kontakte en voksen... (men selvsagt om de slår seg slik at de virkelig får vondt så sier de da ifra, eller andre barn som leker sammen med den som fik vondt)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 HI her.. Sønnen min gråter så fort han ramler omtrent så det såret i hode måtte han ha sagt noe på. Skrubbsår regner jeg jo med, men siden det var i hode og han var å så dårlig form som han var på kvelden reagerer jeg. I følge andre foreldre, ser de ofte at sønnen min er ute å rusler kanksje 50 meter om ikke mer unna der det er personale.. Helt alene, bare går og går.. Rundt hushjørne osv. Det er en bratt bakke der han er innimellom og der er han visst også alene, så jeg tror han kan ha ramlet nedover der. Men synes de bør passe på å ikke la han gå så langt unna alene. Men de sier at han er så flink til å leke med seg selv så det går bra. Men jeg er litt skeptisk til å være alene så langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå