Gå til innhold

På mandag har vi skolejente i huset!

Anbefalte innlegg

Tenk at gulljenta vår er blitt så stor at hun skal begynne på skola! Det er virkelig nesten ikke til å fatte så fort årene har gått. I morra har hun sin siste dag i barnehagen. Det kommer nok til å bli litt rart for Theodor til å begynne med, han er jo vant til at de er i bhg ilag, og leker mye med de store i bhg. Nå begynner det heldigvis mange 1-åringer på avdelinga hans, så det går seg nok fort til.

Jeg har kjøpt superfine skolestart klær, og er sikkert like spent, om ikke mer, enn henne selv! :-)))

Fortsetter under...

Oj så spennende! Husker godt når eldste jenta mi skulle begynne. Var ganske spennende og litt skummelt, men det gikk kjempefint! Husk å ta bilder, det er så gøy å ha senere. Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det gikk.

Da var allerede 4 dager av første skoleuke gått! - Og det har gått så kjempe, kjempebra!!! Hun er fornøyd med alt, og synes alt er bare sååå gøy. - Så var hun jo også veldig motivert og klar da, kan lese ord opptil 4 bokstaver, og regner litt enkel matematikk :-) Jeg må skryte litt ;-)

De større elevene har tatt godt imot nybegynnerne, og jeg ser de glir godt inn i miljøet her ( jeg er så heldig at jeg jobber på samme skole ).

I dag var fotografen her og tok bilde av klassen allerede, så det gleder jeg meg veldig til å se.

Hvordan har det gått hos dere, shanty73?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...