Ceci og prinsen. Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Tenk at gulljenta vår er blitt så stor at hun skal begynne på skola! Det er virkelig nesten ikke til å fatte så fort årene har gått. I morra har hun sin siste dag i barnehagen. Det kommer nok til å bli litt rart for Theodor til å begynne med, han er jo vant til at de er i bhg ilag, og leker mye med de store i bhg. Nå begynner det heldigvis mange 1-åringer på avdelinga hans, så det går seg nok fort til. Jeg har kjøpt superfine skolestart klær, og er sikkert like spent, om ikke mer, enn henne selv! :-)))
Har to godgutter! Skrevet 15. august 2008 #2 Skrevet 15. august 2008 Ja, jeg synes disse to årene har gått i rakettfart, plutselig er småtassene skolebarn også! Sikkert både rart og artig å ha skolebarn, en ny epoke liksom.
Mersa og gutta <3 Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Det blir spennende! Er gøy å se foreldrene første skoledag, de lyser av stolthet og er litt småblanke i øya gitt :-) Lykke til!! (og husk å fortell oss hvordan det var!)
Loppelill Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 Oj så spennende! Husker godt når eldste jenta mi skulle begynne. Var ganske spennende og litt skummelt, men det gikk kjempefint! Husk å ta bilder, det er så gøy å ha senere. Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det gikk.
shanty73 Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Det er sååååå spennende!!! Vi har også det.. Hun sitter i skrivende stund og gjør den siste finishen på "leksa" si... hihi. Har handlet og ordnet de siste dagene, så vi er helt KLARE!!
Ceci og prinsen. Skrevet 21. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2008 Da var allerede 4 dager av første skoleuke gått! - Og det har gått så kjempe, kjempebra!!! Hun er fornøyd med alt, og synes alt er bare sååå gøy. - Så var hun jo også veldig motivert og klar da, kan lese ord opptil 4 bokstaver, og regner litt enkel matematikk :-) Jeg må skryte litt ;-) De større elevene har tatt godt imot nybegynnerne, og jeg ser de glir godt inn i miljøet her ( jeg er så heldig at jeg jobber på samme skole ). I dag var fotografen her og tok bilde av klassen allerede, så det gleder jeg meg veldig til å se. Hvordan har det gått hos dere, shanty73?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå